Mark MoriartyΈχετε αναρωτηθεί για ποιους λόγους η Diageo αποφάσισε να δημιουργήσει τη συγκεκριμένη θέση στο συνολικότερο οργανόγραμμά της;
Δεν είναι μυστικό πως κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών το καταναλωτικό κοινό «διψά» ολοένα και περισσότερο για ουσιαστικές εμπειρίες σε ό,τι αφορά το φαγητό και το ποτό. Πρόκειται για μια πραγματικότητα που συνάντησα εργαζόμενος σε μια σειρά από εστιατόρια σε ολόκληρο τον κόσμο, καθώς επίσης και για κάτι που παρακολουθεί εκ του σύνεγγυς και η Diageo εδώ κι αρκετό καιρό. Πλέον, οι καταναλωτές επιθυμούν να πληροφορηθούν σχετικά με τα συστατικά και τις εν γένει πρώτες ύλες τόσο σε ό,τι τρώνε, όσο και σε ό,τι πίνουν, από πού προέρχονται, τι ακριβώς είναι, καθώς επίσης και ποιος είναι ο βέλτιστος τρόπος χρήσης τους.

Η νεότευκτη θέση μου, η οποία αποτελεί την πρώτη του είδους στον κλάδο, είναι δημιούργημα – ουσιαστικά – της διάθεσης απόκρισης σε ένα διευρυμένο ενδιαφέρον εκ μέρους του καταναλωτικού κοινού. Σκοπός δε, είναι η περαιτέρω γνωστοποίηση και διακήρυξη της έλευσης μιας εντελώς νέας εποχής, κατά την οποία οι περιστάσεις για φαγητό και ποτό σε ολόκληρο τον κόσμο είναι πιο κοντά παρά ποτέ, ενώ συνδέονται μεταξύ τους όσο ποτέ άλλοτε. Ευελπιστώ πως θα καταφέρω να στρέψω τα φώτα της δημοσιότητας σε μια σειρά από αναγνωρίσιμα ποτά, όπως το Johnnie Walker Scotch Whisky, το ρούμι Zacapa, κι ακόμη και στις προτάσεις fine malts που διαθέτει η Diageo, αναδεικνύοντας τη δυναμική, την ποικιλία και τη μοναδική γεύση που προσθέτουν στις πολλαπλές περιπτώσεις fooding.

«Μέσω του ρόλου μου, ευελπιστώ πως θα είμαι σε θέση να δημιουργήσω μια περισσότερο ουσιαστική σχέση μεταξύ των γεύσεων και των ποτών, χρησιμοποιώντας κι αξιοποιώντας κορυφαία αλκοολούχα ποτά, όπως το Johnnie Walker Scotch Whiskey, το ρούμι Zacapa, προτάσεις εκλεκτής ποιότητας βύνης».

Με ποιο τρόπο θα επιχειρήσετε να φέρετε κοντά τη βιομηχανία των ποτών με την αντίστοιχη της γαστρονομίας;
Πολύτιμο σύμμαχό μου σε αυτή την προσπάθεια θα αποτελέσει το πορτφόλιο των Reserve Brands, της συλλογής των Luxury Brands της Diageo, που εξασφαλίζει ένα μοναδικό και ποικίλο ταξίδι αισθήσεων, ειδικά, από τη στιγμή που απαρτίζεται από μια πλειάδα αλκοολούχων ποτών, καθένα εκ των οποίων έχει ξεχωριστό γευστικό προφίλ και πλούσια ιστορία. Απώτερος στόχος μου είναι να «παντρέψω» με ιδανικό τρόπο αυτές τις γεύσεις, τις υφές και τα αρώματα με κάθε fooding περίσταση, αποτυπώνοντας σε απόλυτο βαθμό την ιστορία του brand, δημιουργώντας τόσο εξαιρετικές, όσο και πολλαπλών αισθήσεων εμπειρίες φαγητού και ποτού.

Mark MoriartyΠότε αναμένουμε να… γευτούμε τα πρώτα δείγματα της δουλειάς σας ως Global Gastro­nomer;
Ήδη τον περασμένο Οκτώβριο έκανα την πρώτη μου εμφάνιση ως Global Gastronomer στο Βερoλίνο στο πλαίσιο του παγκοσμίου τελικού του World Class. Εκεί, είχα την τύχη να παρουσιάσω πώς τo μοναδικό χαρακτηριστικό προφίλ του Zacapa αναδεικνύεται σε διάφορες περιστάσεις φαγητού. Μάλιστα, σε συνεργασία με τη Lorena V?squez, μίας από τις κορυφαίες γυναίκες Master Blenders στον κόσμο, παρουσιάσαμε πώς τόσο οι γλυκές όσο κι οι αλμυρές γεύσεις μπορούν να συνδυαστούν με το ρούμι Zacapa, προκειμένου να αποδώσουν μια εκπληκτική γευστική εμπειρία. Επιπροσθέτως, πριν από μερικές εβδομάδες συνεργάστηκα με το Johnnie Walker για το λανσάρισμα του καινούριου Johnnie Walker Blue Label Ghost and Rare Port Ellen, δημιουργώντας ένα μενού που ταίριαζε ιδανικά με το εξαιρετικό νέο ουίσκι. Τέλος, αυτό τον καιρό επεξεργάζομαι ένα premium street food project, σε συνεργασία με την ομάδα μας στην Μεγάλη Βρετανία, καθώς επίσης και μια ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα δράση με το Cardhu στην Ισπανία.

Πώς συμβαδίζει αρμονικά το fine dining με το fine drinking; Τι ενδιαφέρει περισσότερο τους πελάτες σήμερα σε διεθνές επίπεδο; Τι αναζητούν;
Ξεκάθαρα αναζητούν κι απαιτούν να βιώσουν περισσότερες κορυφαίες γευστικές εμπειρίες. Εξάλλου, αυτή η διαπίστωση αποτέλεσε έναν από τους βασικούς λόγους για τη δημιουργία του ρόλου του Diageo Reserve Global Gastronomer. Την επιθυμία να ανταποκριθεί η εταιρεία στα «θέλω» των καταναλωτών, εμπνέοντας και δημιουργώντας εξαιρετικές γευστικές αισθήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια κάθε περίστασης φαγητού.

Mark MoriartyΣήμερα, ποιες θεωρείτε πως αποτελούν τις πλέον σημαντικές τάσεις στον ευρύτερο κόσμο των τροφίμων και ποτών σε διεθνές επίπεδο;
Εκ φύσεώς τους, αμφότερες οι κατηγορίες που αναφέρετε «γεννούν» διαρκώς νέες τάσεις και «φρέσκες» καταναλωτικές συνήθειες. Παρ’ όλα αυτά, στο επίπεδο των ποτών, και δη των cocktails, παρατηρείται πως ολοένα και πιο έντονα αποτελούν αναπόσπαστο μέρος κάθε ευκαιρίας για φαγητό. Υπό αυτό το πρίσμα, πολλά – πλέον – εστιατόρια αντιμετωπίζουν τη λίστα των κοκτέιλ τους με την ίδια βαρύτητα και δίνοντάς της αντίστοιχη σημασία με τις γευστικές τους προτάσεις. Πλέον, κι οι δύο πλευρές συνεργάζονται στενά κι αρμονικά, προκειμένου να δημιουργήσουν εντυπωσιακές γευστικές εμπειρίες. Επιπροσθέτως, έχω κατασταλάξει στο συμπέρασμα πως οι καταναλωτές σήμερα δαπανούν το διαθέσιμο εισόδημά τους περισσότερο ισότιμα κι ισορροπημένα μεταξύ ποτού και φαγητού. Κυρίαρχο ζητούμενό τους είναι να τρώνε και να πίνουν καλύτερα κι όχι απαραίτητα περισσότερο.

Στις σκέψεις σας περιλαμβάνεται ο σχεδιασμός ξεχωριστών menu για επιχειρήσεις εστίασης;
Όχι, δεν μπορώ να πω πως σκέφτομαι να δώσω τέτοια έμφαση. Εξάλλου, εκ του ρόλου μου δεν προκύπτει κάτι σχετικό. Αντιθέτως, ψηλά στις προτεραιότητές μου είναι να παρέχω μια καθοδήγηση που θα επικεντρώνεται στο πώς οι επαγγελματίες του κλάδου της εστίασης θα εξασφαλίζουν την παροχή μιας άρτιας και μοναδικής εμπειρίας φαγητού και ποτού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας