«Εξομολογήσεις» του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Τουρισμού της Σιγκαπούρης, Lionel Yeo.

Σιγκαπούρη: To επαναλανσάρισμα ενός τουριστικού προορισμού.

Ένα κράτος με 63 νησιά και συνολική έκταση 719 τετραγωνικών χιλιομέτρων λόγω των συνεχιζόμενων έργων επέκτασης στη θάλασσα, χάρη στα οποία προστέθηκαν 140 τετραγωνικά χιλιόμετρα τα τελευταία χρόνια, ενώ μέχρι το 2030 εκτιμάται πως θα προκύψουν ακόμη 100 τ.χλμ. Το υψηλότερο φυσικό σημείο της χώρας, το Bukit Timah Hillat, δεν ξεπερνά τα 164 μέτρα.

Πληθυσμιακά απαρτίζεται από 5,5 εκατομμύρια κατοίκους, ενώ σε εντυπωσιακά επίπεδα ανέρχεται το κατά κεφαλήν εισόδημα που διαμορφώνεται στα 90.724 δολάρια – το τρίτο μεγαλύτερο στον κόσμο! Αρκεί να σημειώσουμε πως η Ελλάδα κατατάσσεται στην 48η θέση διεθνώς, με 26.669 δολάρια κατά κεφαλήν εισόδημα.

Κάτι λιγότερο από 10 χρόνια χρειάστηκε ο Οργανισμός Τουρισμού της Σιγκαπούρης (Singapore Tourism Board) προκειμένου να καταφέρει να αλλάξει την εικόνα του «ψυχρού» διεθνούς επιχειρηματικού κέντρου που είχε σχηματιστεί στα μάτια των ταξιδιωτών ανά τη υφήλιο, σε μία από τις πιο γοητευτικές και glamorous πύλες της Νοτιοανατολικής Ασίας. Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας ήταν ο αριθμός των επισκεπτών να ξεπεράσει τα 14,5 εκατομμύρια το 2016, ενώ για φέτος εκτιμάται να αυξηθεί κατά 2,7%. Όσο για τη συνολική δαπάνη των τουριστών πέρυσι, διαμορφώθηκε στα επίπεδα των 15,7 δισ. δολαρίων. Η συγκεκριμένη χώρα έχει καταφέρει να προσελκύει ταξιδιώτες αναψυχής υψηλού οικονομικού επιπέδου, χάρη στην πληθώρα νέων υποδομών και υπηρεσιών, στο προηγμένο ψηφιακό marketing, αλλά και στην προσήλωση στον τοπικό πολιτισμό και χαρακτήρα.

Σε επίπεδο υποδομών, τα τελευταία χρόνια έχουν εγκαινιαστεί το 70 μέτρων και 55 ορόφων ξενοδοχείο Marina Bay Sands με πισίνα υπερχείλισης στον τελευταίο όροφο, το τροπικό θεματικό πάρκο Gardens by the Bay, ο τερματικός σταθμός κρουαζιερόπλοιων, η πίστα της Formula 1, ο γιγαντιαίος μύλος αναψυχής Singapore Flyer, καθώς επίσης και μια σειρά από πολυτελή ξενοδοχεία, όπως τα The Fullerton Bay και Capella Sentosa. Αυτά κατάφεραν να εκσυγχρονίσουν σε δραστικό βαθμό την πόλη.

Lionel  Yeo

Δεν είναι τυχαίο ότι το «The Economist» κατατάσσει τη Σιγκαπούρη στην κορυφή της λίστας των πλέον ακριβών πόλεων του κόσμου, ενώ το 2015 το «Lonely Planet» την ανακήρυξε κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό (#1 top place to travel).

Καίριο ρόλο στην οικοδόμηση του τουριστικού θαύματος της Σιγκαπούρης έχει παίξει ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Τουρισμού της Σιγκαπούρης, κ. Lionel Yeo. Η Τουριστική Αγορά είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον κ. Yeo αναφορικά με τη συνολική στρατηγική προσέγγισή του στο σύγχρονο τουριστικό περιβάλλον, τα σχέδιά του για την περαιτέρω ενίσχυση των αφίξεων με καθαρόαιμο τουριστικό ενδιαφέρον, τον βαθμό επίδρασης της φορητής πραγματικότητας, καθώς επίσης και την έμφαση στο editorial ταξιδιωτικό περιεχόμενο, αλλά και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Κύριε Yeo, με ποιον τρόπο εξελίσσεται σήμερα το ταξιδιωτικό brand της Σιγκαπούρης;

Lionel Yeo: Θα έλεγα πως κινείται βάσει των αρχικών μας σχεδιασμών, και σε ακόμη πιο θετικούς ρυθμούς. Αυτήν τη στιγμή επεξεργαζόμαστε τρόπους και πρακτικές ενίσχυσης του υφιστάμενου βάθους και των αντίστοιχων επιπέδων ως προς τη διεθνή θεώρηση και αντίληψη της Σιγκαπούρης ως μια μητροπολιτική πόλη-προορισμό. Κι αυτό, καθώς είναι ιδιαίτερα γνωστή ως business προορισμός.

Επιπροσθέτως, η Σιγκαπούρη είναι ευρέως γνωστή ως ένα hub οικονομικών υπηρεσιών, ενώ διαθέτει ένα εξαιρετικό αεροδρόμιο, καθώς επίσης και ένα πλήθος από μεγάλου μεγέθους αξιοθέατα και αντίστοιχης κλίμακας events. Ξέρετε, για εμάς αποτελεί μια πρόκληση πρώτου βαθμού να καταφέρουμε να συμπληρώσουμε, με τον κατάλληλο τρόπο, την αντίληψη περί του brand της Σιγκαπούρης, ενώ ταυτόχρονα θα είμαστε σίγουροι πως ο τοπικός και αυθεντικός χαρακτήρας της πόλης αναδεικνύεται επαρκώς σε κάθε σχετική παρουσίαση προς το διεθνές ακροατήριο. Πάντοτε ισχυριζόμαστε πως η Σιγκαπούρη δεν αποτελεί απλά και μόνο μια παγκόσμια πόλη, αλλά διαθέτει και ένα ιδιαίτερα ισχυρό τοπικό χαρακτήρα και αντίστοιχης λογικής στοιχεία. Ξέρετε, στην πόλη μας διαθέτουμε πολλούς ενδιαφέροντες ανθρώπους οι οποίοι καταπιάνονται με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα πράγματα. Απώτερος σκοπός μας κατά το προσεχές χρονικό διάστημα, είναι να τους αναδείξουμε μέσω των συνεχόμενων διεθνών προσπαθειών προώθησης και προβολής που υλοποιούμε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας