Σε συνεργασία προχωρούν οι εταιρείες Kroger-Microsoft με την μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ των ΗΠΑ να δοκιμάζει μια συνδεδεμένη και αυτοματοποιημένη εμπειρία στο κατάστημα ενώ θα διατεθεί από κοινού ένα εμπορικό προϊόν Retail-as-a-Service (RaaS) για τον κλάδο λιανικής.
Πιο αναλυτικά, με το νέο προϊόν RaaS, η Kroger θα προσφέρει μια σουίτα για merchandising, επικοινωνία με τους πελάτες, για τις καθημερινές εργασίες των εργαζομένων, για την απογραφή των προϊόντων αλλά και για ανάλυση δεδομένων μεταξύ άλλων.
Η Kroger θα αναπτύξει ένα έξυπνο σύστημα το οποίο θα τρέχει στο Microsoft Azure και θα συνδεθεί με αισθητήρες IoT για να δημιουργήσει μια φουτουριστική εμπειρία αγορών, στα πρότυπα του Amazon Go. Ο πιλότος θα γίνει σε καταστήματα που βρίσκονται στο Monroe του Ohio και στο Redmond της Ουάσινγκτον, κοντά στα κεντρικά γραφεία των δύο εταιρειών.
Πώς θα λειτουργεί;
Η χρήση του Azure για την αποθήκευση και επεξεργασία των δεδομένων λιανικής που παράγονται, τα ψηφιακά καταστήματα θα προσφέρουν αυτοματοποιημένες υπηρεσίες αγορών συμπεριλαμβανομένου και ενός συστήματος ραφιών που ονομάζεται EDGE shelf, το οποίο θα χρησιμοποιεί ψηφιακές απεικονίσεις πληροφοριών, από τιμές των προϊόντων μέχρι διαιτητικές πληροφορίες ενώ το έξυπνο ράφι θα συνδεθεί με την τεχνολογία Scan, Bag, Go της Kroger για να επιταχύνει το checkout.
Σύμφωνα με τον Διευθύνων Σύμβουλο της Microsoft Satya Nadella: «Η συνεργασία μας φέρνει σε επαφή την παγκόσμια εμπειρία της Kroger στην βιομηχανία των σούπερμάρκετ με τη δύναμη του Azure και Azure AI. Μαζί, θα επαναπροσδιορίσουμε την εμπειρία αγορών για εκατομμύρια πελάτες τόσο στην Kroger όσο και σε άλλους λιανοπωλητές σε όλο τον κόσμο, θέτοντας ένα νέο πρότυπο καινοτομίας στον κλάδο».