Θεοχάρης

Ευθείες βολές κατά του ΣΥΡΙΖΑ εξαπέλυσε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης με αφορμή Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε η Τομεάρχης Τουρισμού της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ και βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης Κατερίνα Νοτοπούλου, η οποία αφορούσε στην μείωση των εξόδων διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων και την μείωση των εξόδων λειτουργίας των γραφείων εξωτερικού του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) κατά 17%.

«Γνωρίζατε ότι δεν θα ήσασταν κυβέρνηση και σχεδιάσατε και νομοθετήσατε κατά τέτοιο τρόπο, ώστε το 2020 να μειωθούν δραματικά τα έσοδα του ΕΟΤ», απάντησε στην βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ ο υπουργός Τουρισμού. Ο Χ. Θεοχάρης υποστήριξε ότι «με τροποποιήσεις στο χρόνο αίτησης και αδειοδότησης των καζίνο, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ψήφισε τη μείωση των συντελεστών φορολογίας των καζίνο προς το κράτος, φόροι οι οποίοι πηγαίνουν υπέρ του ΕΟΤ. Από 30% στα καζίνο με μικρότερο τζίρο έγινε δραματική φορολογική μείωση σε 20% και από 20% στα μεγαλύτερα καζίνο σε 8%». «Ο χρόνος εφαρμογής της μειωμένης φορολογίας των καζίνο, όμως, προβλέφθηκε να είναι ένα χρόνο μετά τις αιτήσεις αδειοδότησης, δηλαδή το 2020. Αποτέλεσμα αυτού του νόμου ήταν να απωλέσει ο ΕΟΤ έσοδα προϋπολογισμού της τάξεως περίπου των 9 εκ. ευρώ (8,85 εκατ. ευρώ). Αλλά κληθήκαμε εμείς να διαχειριστούμε τη δραματική μείωση που εσείς φέρατε και μας εγκαλείτε κιόλας για αυτό», επισήμανε ο υπουργός από το βήμα της Βουλής.

Ο Χ. Θεοχάρης, απαντώντας αναφορικά με τις συμπράξεις με τον ιδιωτικό τομέα, τόνισε ότι αποτελούν στρατηγική απόφαση της κυβέρνησης. «Στοχεύουμε στην άμεση σύνδεση του Υπουργείου Τουρισμού με τα τουριστικά όργανα των Περιφερειών, στην ενίσχυση των τουριστικών δράσεών τους μέσα από το συντονιστικό και καθοδηγητικό ρόλο του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού. Θεσμό, που εμείς σχεδιάσαμε. Σε ό,τι αφορά την κεντρική διαφήμιση και προβολή της χώρας, αυτή σε καμία περίπτωση δεν ανατίθεται στον ιδιωτικό τομέα, καθώς ο ΕΟΤ διατηρεί τον πλήρη έλεγχο της υλοποίησης του διαφημιστικού προγράμματος. Στο πλαίσιο αυτό, ασφαλώς συμπράττει με τον ιδιωτικό τομέα, προκειμένου μέσα από επιτυχείς συνέργειες, κυρίως συνδιαφήμισης με καταξιωμένους διαφημιστικούς εταίρους, να αυξάνεται η αποτελεσματικότητα της προβολής», ανέφερε κλείνοντας την τοποθέτησή του ο κ. Θεοχάρης.

Νοτοπούλου ΕΟΤΑπό την πλευρά της η Τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ υποστήριξε ότι ο ΕΟΤ ανέκαμψε επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας πως οι εργαζόμενοι, οι οποίοι το 2013 είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα επέστρεψαν στην εργασία τους, εκδόθηκε Προεδρικό Διάταγμα για Οργανόγραμμα που δεν υπήρχε έως τότε και κατηγόρησε την τότε κυβέρνηση της ΝΔ πως είχε κάνει «λάστιχο» τον Οργανισμό.

Η κα Νοτοπούλου εξέφρασε επιπλέον την εκτίμηση ότι η τρέχουσα καμπάνια διαφήμισης του ελληνικού τουρισμού για το 2020, γίνεται κυρίως με το υλικό της προηγούμενης κυβέρνησης, αναφέροντας χαρακτηριστικά πως ακόμη και στην κεντρική ιστοσελίδα του ΕΟΤ προβάλλεται το υλικό της καμπάνιας για τουρισμό, Ελλάδα 365 μέρες το χρόνο. Τέλος κατηγόρησε με την σειρά της τον υπουργό Τουρισμού πως άφησε αναπάντητα τα ερωτήματα για το μέλλον του ΕΟΤ.

Με αφορμή την διαμάχη των δύο πολιτικών η Marketing Greece εξέδωσε ανακοίνωση, όπου  διευκρινίζει ότι η καμπάνια  “Oh My Greece|Unlock the feeling, η οποία προβάλλει την Ελλάδα στο διεθνές κοινό, υλοποιήθηκε με τη χορηγία 27 ιδιωτικών επιχειρήσεων του τουριστικού και ευρύτερου επιχειρηματικού τομέα της Ελλάδας και ουδέποτε χρηματοδοτήθηκε από τον ΕΟΤ. Η Marketing Greece τονίζει ότι παραχώρησε δωρεάν την καμπάνια στο Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, οι οποίοι με τη σειρά τους την ενέταξαν στο διαφημιστικό πρόγραμμα του οργανισμού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας