Barclaycard Transplater Πόσες φορές έχετε βρεθεί στην –ομολογουμένως– δύσκολη θέση,
κατά την οποία οι πελάτες σας έχουν άγνοια ορισμένων εκ των συστατικών
και πρώτων υλών που χρησιμοποιείτε στα πιάτα σας; Πώς αντιμετωπίζετε
αυτά τα περιστατικά; Εκμεταλλεύεστε την ευκαιρία για μετάδοση γνώσης; Λαμβάνετε υπόψη σας την πιθανή αμηχανία, άβολη θέση ή ακόμη και δυσαρέσκεια που μπορεί να εκδηλωθεί από μέρους των πελατών σας; Πώς μπορείτε να τους «εκπαιδεύσετε» με έναν ευχάριστο όσο κι απτό τρόπο;
Η Barclaycard στη Μεγάλη Βρετανία έχει την απάντηση!

Ναι, σωστά διαβάσατε, πρόκειται για την Barclaycard, τον πολυεθνικό πάροχο πιστωτικών καρτών κι εν γένει υπηρεσιών πληρωμών, που αποτελεί τμήμα του διεθνώς καθιερωμένου χρηματοπιστωτικού οργανισμού Barclays plc.

Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή.

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, 9 στους 10 πελάτες (91%) βρετανικών εστιατορίων δηλώνουν πως δεν γνωρίζουν πάντοτε τα συστατικά και τις εν γένει α’ ύλες που χρησιμοποιούνται στα μενού. Την ίδια στιγμή, παρά το γεγονός ότι η Γηραιά Αλβιώνα θεωρείται έθνος που λατρεύει το τυρί και καταναλώνει σημαντικά μεγάλες ποσότητες, οι μισοί εξ αυτών ούτε καν έχουν ακούσει τους όρους Burrata (57%), Manchego (49%) ή Pecorino (48%). Για τυρί μιλάμε…

Μάλιστα, μόλις το 10% των ερωτηθέντων είναι σε θέση να αναγνωρίζει κάθε συστατικό που υπάρχει στο μενού, κάθε φορά που δειπνεί σε κάποιο εστιατόριο, παρότι το 1/3 (33%) εξ αυτών θεωρεί τον εαυτό του «foodie». Επιπροσθέτως, το 25% παραδέχεται πως το να ρωτά τους σερβιτόρους να του εξηγήσουν τα συστατικά που υπάρχουν σε πολλά πιάτα του μενού, αποτελεί μια εξαιρετικά δυσάρεστη εμπειρία, ενώ παράλληλα νιώθει από ντροπή μέχρι ιδιαίτερη αμηχανία!

Τα ανωτέρω ήταν αρκετά, προκειμένου η Barclaycard να αναπτύξει το «Transplater», μια νέα, πρότυπη εφαρμογή η οποία «μεταφράζει» κάθε πιθανώς άγνωστο συστατικό ή πρώτη ύλη που βρίσκεται σε ένα μενού, προβάλλοντας κατατοπιστικές φωτογραφίες κι αναλυτικές πληροφορίες και περιγραφές. Γι’ αυτό το λόγο και συνεργάζεται με το λονδρέζικο εστιατόριο «Frederick’s», προκειμένου να το δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες. Χρήσιμο είναι να σημειωθεί πως η Barclaycard διαθέτει κάτι παραπάνω από 10 εκατομμύρια πελάτες μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, επεξεργαζόμενη περίπου τις μισές συναλλαγές με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες στη χώρα…

Barclaycard

Το… άγχος των πελατών κι η διστακτικότητα να ρωτήσουν!

Με βάση τα αποτελέσματα των πρόσφατων ερευνών, οι Βρετανοί μπορεί να δειπνούν εκτός σπιτιού κατά μέσο όρο 3 φορές το μήνα, ωστόσο, η άγνοια για σειρά συστατικών και πρώτων υλών που χρησιμοποιούνται στα πιάτα των μενού έχει οδηγήσει κάτι παραπάνω από τους μισούς (55% για την ακρίβεια) να μένουν απογοητευμένοι από τα πιάτα που επιλέγουν. Ο λόγος; Δεν ήταν αυτό που περίμεναν, καθώς δεν είχαν αντιληφθεί ορισμένα από τα βασικά συστατικά που χρησιμοποιούνταν σε αυτά. Το λογικό ερώτημα που προκύπτει «Γιατί δεν ρώτησαν τον σερβιτόρο να τους εξηγήσει τι περιέχει κάποιο πιάτο του μενού;» έχει μια παράλογη εκ πρώτης όψεως απάντηση, η οποία, ωστόσο, καταδεικνύει μια «προβληματική» πραγματικότητα: το 25% των πελατών παραδέχονται πως ντρέπονται να ρωτήσουν το προσωπικό του εστιατορίου, προκειμένου να τους εξηγήσει το περιεχόμενο του πιάτου. Την ίδια στιγμή, περίπου 1 στους 5 (19%) αποφεύγει να ρωτήσει ακόμη και τους φίλους του.

Κάτι παραπάνω από τα 2/3 των πελατών (αλλιώς 42%) δεν σκέφτονται καν να επισκεπτούν εκ νέου ένα εστιατόριο, από τη στιγμή κατά την οποία το τελικό αποτέλεσμα της παραγγελίας τους δεν είχε σχέση με ό,τι ανέμεναν.

Σε μια προσπάθεια να αποδείξει στην πράξη το πόσο σημαντικό είναι για τους ίδιους τους επαγγελματίες της εστιατορικής σκηνής να φροντίζουν για την ακριβή απόδοση των περιγραφών των πιάτων ενός μενού, μια σειρά από έρευνες κατέδειξαν πως κάτι παραπάνω από τα 2/3 των πελατών (αλλιώς, 42%) δεν σκέφτονται καν να επισκεπτούν εκ νέου ένα εστιατόριο, από τη στιγμή κατά την οποία το τελικό αποτέλεσμα της παραγγελίας τους δεν είχε σχέση με ό,τι ανέμεναν. Κι αυτό, εξαιτίας της άγνοια συγκεκριμένων συστατικών που εμπεριέχονταν στα πιάτα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας