Kinder

Η Kinder Σοκολάτα ανανεώνει την εικόνα της που θα προβάλλεται σε πάνω από 500 εκατομμύρια συσκευασίες παγκοσμίως, με το νέο της πρόσωπο να γίνεται διάσημο σε πάνω από 60 χώρες.

Η νέα εικόνα της Kinder Σοκολάτας παραμένει πιστή στις παραδοσιακές αξίες της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα αντιπροσωπεύει τη νέα εικόνα των σημερινών παιδιών.

Σημειώνεται ότι η Kinder Σοκολάτα διεξήγαγε μελέτη όπου συμμετείχαν 6.800 καταναλωτές από έξι χώρες για να επιλέξει τη νέα εικόνα της και σύμφωνα με αυτήν αποκάλυψε τρόπους με τους οποίους η μάρκα μπορεί να αντιπροσωπεύει τα σημερινά παιδιά με πιο σύγχρονο τρόπο μέσα από απλά και παιχνιδιάρικα χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, στα παιδιά σήμερα αρέσει η τόλμη τους να αντικατοπτρίζεται, καθώς αυτό τα βοηθά να εξελιχθούν. Αυτή η ανακάλυψη αποτέλεσε το βασικό κίνητρο για την αλλαγή και διαμόρφωση της νέας εικόνας της Kinder Σοκολάτας.

Το επόμενο στάδιο ήταν να εξασφαλιστεί πως η αναζήτηση της εμπειρίας και η χαρά του παιχνιδιού βρίσκονται στο επίκεντρο της Kinder Σοκολάτας. Μιας και το παιχνίδι είναι μια θεμελιώδης πτυχή της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης των παιδιών, η Kinder αποφάσισε να το προβάλει μέσω της νέας της εικόνας διατηρώντας ταυτόχρονα τα αναγνωρίσιμα και διαχρονικά στοιχεία της, όπως το ποτήρι με το γάλα.

Η νέα εικόνα, συμβαδίζει με το ήθος της εταιρείας που γιορτάζει τις μικρές παιχνιδιάρικες στιγμές που έχουν μεγάλη επίδραση στη χαρούμενη ανάπτυξη των παιδιών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας