Η Kinder Σοκολάτα ανανεώνει την εικόνα της που θα προβάλλεται σε πάνω από 500 εκατομμύρια συσκευασίες παγκοσμίως, με το νέο της πρόσωπο να γίνεται διάσημο σε πάνω από 60 χώρες.
Η νέα εικόνα της Kinder Σοκολάτας παραμένει πιστή στις παραδοσιακές αξίες της μάρκας, ενώ ταυτόχρονα αντιπροσωπεύει τη νέα εικόνα των σημερινών παιδιών.
Σημειώνεται ότι η Kinder Σοκολάτα διεξήγαγε μελέτη όπου συμμετείχαν 6.800 καταναλωτές από έξι χώρες για να επιλέξει τη νέα εικόνα της και σύμφωνα με αυτήν αποκάλυψε τρόπους με τους οποίους η μάρκα μπορεί να αντιπροσωπεύει τα σημερινά παιδιά με πιο σύγχρονο τρόπο μέσα από απλά και παιχνιδιάρικα χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, στα παιδιά σήμερα αρέσει η τόλμη τους να αντικατοπτρίζεται, καθώς αυτό τα βοηθά να εξελιχθούν. Αυτή η ανακάλυψη αποτέλεσε το βασικό κίνητρο για την αλλαγή και διαμόρφωση της νέας εικόνας της Kinder Σοκολάτας.
Το επόμενο στάδιο ήταν να εξασφαλιστεί πως η αναζήτηση της εμπειρίας και η χαρά του παιχνιδιού βρίσκονται στο επίκεντρο της Kinder Σοκολάτας. Μιας και το παιχνίδι είναι μια θεμελιώδης πτυχή της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης των παιδιών, η Kinder αποφάσισε να το προβάλει μέσω της νέας της εικόνας διατηρώντας ταυτόχρονα τα αναγνωρίσιμα και διαχρονικά στοιχεία της, όπως το ποτήρι με το γάλα.
Η νέα εικόνα, συμβαδίζει με το ήθος της εταιρείας που γιορτάζει τις μικρές παιχνιδιάρικες στιγμές που έχουν μεγάλη επίδραση στη χαρούμενη ανάπτυξη των παιδιών.