Facts & Figures για την ΕΜΕΑ
1. Σε παγκόσμιο επίπεδο συνολικά «τρέχουν» αυτήν τη στιγμή 5.505 projects κατασκευής νέων ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων, που αναμένεται να προσθέσουν κάτι παραπάνω από 1.296.424 δωμάτια στη διεθνή αγορά του luxury hospitality.
2. Από τις έξι συνολικά γεωγραφικές περιοχές (Βόρεια Αμερική, Λατινική Αμερική, Ευρώπη, Αφρική, Μέση Ανατολή, Ασία / Ωκεανία) στις οποίες είναι διαχωρισμένη η παγκόσμια αγορά του hospitality, αυτή της Ασίας / Ωκεανίας συγκεντρώνει τη μεγαλύτερη αναπτυξιακή δυναμική. Μάλιστα, εκεί «τρέχουν» συνολικά 1.961 projects με 478.515 καινούρια δωμάτια.
3. Η Ευρώπη βρίσκεται σε τροχιά έντονης ανάπτυξης, σε σημείο που αποτελεί ζήτημα χρόνου να ξεπεράσει την αντίστοιχη αγορά των ΗΠΑ και της Βορείου Αμερικής ευρύτερα. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι και το γεγονός ότι κατά τα αντίστοιχο περσινό χρονικό διάστημα η Β. Αμερική αποτελούσε «απειλή» για την περιοχή της Ασίας / Ωκεανίας, η οποία και θεωρείται ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή σε ολόκληρο τον κόσμο.
4. Με βάση τα στοιχεία της έρευνας, η πρόσθετη τουριστική ανάπτυξη αναμένεται να λάβει χώρα από την επόμενη, χρονιά καθώς τουλάχιστον 905 κατασκευαστικά projects θα κάνουν την παρθενική τους εμφάνιση –και θα είναι έτοιμα προς λειτουργία– στην ξενοδοχειακή αγορά παγκοσμίως. Αυτό σημαίνει 182.734 δωμάτια, μέγεθος που αντικατοπτρίζει το 42% του συνόλου των project σε διεθνές επίπεδο. Μάλιστα, η αναπτυξιακή δυναμική θα συνεχιστεί και δη σε ιδιαίτερα ισχυρά επίπεδα και κατά τη διάρκεια του 2019, καθώς τότε αναμένεται να εγκαινιάσει τη λειτουργία του το 25% των υπό κατασκευή νέων ξενοδοχείων.
5. Η Γερμανία ηγείται σε επίπεδο χώρας με βάση τα καινούργια κατασκευαστικά projects (366), τη στιγμή που τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα κατέχουν την πρωτοκαθεδρία στο πλήθος των νέων δωματίων (126.576), κρατώντας ωστόσο την 2η θέση σε επίπεδο μεμονωμένων projects (222).
Προκειμένου να γίνει αντιληπτή η σχετική… «ανορθογραφία», αρκεί να υπογραμμιστεί πως η Γερμανία κατασκευάζει –μόλις– 56.765 δωμάτια! Αυτό εξηγείται με βάση τον βαθμό ωριμότητας και τον αντίστοιχο ρυθμό διείσδυσης του τουρισμού σε αυτές τις δύο χώρες, οι οποίες και εκκινούν από διαμετρικά αντίθετα σημεία αναφοράς.