«Με σημείο αναφοράς τον “ούριο άνεμο” στις αυξημένες προκρατήσεις των Γερμανών Τουριστών για Ελλάδα, ο Δήμος Καρπάθου συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο προχωρώντας με την εταιρία Marketing Remake, σε επιλεγμένες πολύ-επίπεδες προσεγγίσεις, σε ομάδες – στόχους και επηρεαστές της Γερμανικής αγοράς και όχι μόνο», σχολίασε για την έκθεση ο κ. Μιχάλης Λυτός, Πρόεδρος της Επιτροπής Τουρισμού Καρπάθου που εκπροσώπησε το Δήμο, παρουσία επαγγελματιών του νησιού.
Μετά από προεργασία μηνών και με την ενεργό στήριξη του Γραφείου ΕΟΤ Γερμανίας, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας ανάμεσα στους εκπροσώπους του Δήμου Καρπάθου και τη Germania Airlines με διττό στόχο. Αφενός το άνοιγμα του προορισμού με νέες απευθείας πτήσεις από Μόναχο και Ντύσελντορφ και αφετέρου την ανάδειξη του προορισμού μέσα από οργανωμένες συνέργειες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων αλλά και προωθητικές δράσεις. Μάλιστα η Κάρπαθος προβαλλόταν ταυτόχρονα και από το περίπτερο της δημοφιλούς αεροπορικής εταιρίας με διανομή προωθητικού υλικού κατά τη διάρκεια της ITB.
Στην ίδια κατεύθυνση, πραγματοποιήθηκαν προγραμματισμένες επαφές με κορυφαία στελέχη από καθιερωμένους Tour Operators όπως η FTI, προκειμένου να διερευνηθεί η δυνατότητα συνεργασίας με γνώμονα τις νέες πτήσεις. Παράλληλα συμφωνήθηκε η οργάνωση δημοσιογραφικών ταξιδιών με δημοσιογράφους που συνεργάζονται κατά καιρούς με έγκριτα ΜΜΕ όπως η Die Welt.
Επιπλέον, βαρύτητα δόθηκε στην προσέγγιση κορυφαίων bloggers από Μ. Βρετανία και Γερμανία για την ανάδειξη των καταδύσεων και άλλων ειδικών μορφών Τουρισμού, ενώ τόσο οι επαγγελματίες όσο και το κοινό ενημερώθηκαν για το εμπλουτισμένο «προϊόν» της Καρπάθου και εντυπωσιάστηκαν από τον περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου που ο Δήμος συμμετείχε με stand.