Η Air France ανακοίνωσε τη νέα της αεροπορική, την Joon, η οποία θα ξεκινήσει πτήσεις μεσαίων αποστάσεων από το Παρίσι – Charles de Gaulle αυτό το φθινόπωρο, ενώ θα ακολουθήσουν και πτήσεις μεγάλων αποστάσεων από το καλοκαίρι του 2018.
Η Joon θα απευθύνεται κυρίως σε νεανικό κοινό, εργαζόμενους millennials (18-35 ετών), των οποίων ο τρόπος ζωής περιστρέφεται γύρω από την ψηφιακή τεχνολογία. Το νέο αυτό brand δημιουργήθηκε αποκλειστικά για να καλύψει τις δικές τους απαιτήσεις και προσδοκίες με μια διαφορετική πρόταση που ξεχωρίζει στον κόσμο των αερομεταφορών.
Η Joon δε θα είναι μια low-cost εταιρεία, καθώς πρόκειται να προσφέρει αυθεντικά προϊόντα και υπηρεσίες, όπως αυτά της Air France.
Η Joon είναι ένα lifestyle brand και ένας τρόπος σκέψης. Σύντομο, δυνατό και διεθνές, το όνομα της εταιρίας σχεδιάστηκε ώστε να απευθύνεται σε ένα παγκόσμιο κοινό.
Η εταιρική της ταυτότητα βασίζεται στο μπλε ελεκτρίκ χρώμα που συμβολίζει τον δυναμικό χαρακτήρα της εταιρίας όπως επίσης και τον ουρανό, το διάστημα και το ταξίδι. Οι στολές των συνοδών είναι εμπνευσμένες από τους νέους κανόνες της μόδας, απλές και κομψές.
“Ξεκινήσαμε μαζί με τους millennials, το κοινό-στόχο μας, να δημιουργήσουμε το νέο αυτό brand ώστε να σημαίνει κάτι για αυτούς. Η ενημέρωση που τους δώσαμε ήταν απλή: να βρουν ένα όνομα που να απεικονίζει μια θετική νοοτροπία. Αυτή η γενιά μας έχει εμπνεύσει πολύ: με αγάπη για τις γεύσεις και διαρκώς σε σύνδεση, αλλά και οπορτουνιστές με την καλή έννοια της λέξης καθώς ξέρουν πώς να απολαμβάνουν κάθε λεπτό και αναζητούν εμπειρίες με ποιότητα, που θέλουν να μοιραστούν με άλλους. Η Joon είναι ένα brand που μεταφέρει αυτές τις αξίες”, δήλωσε η Caroline Fontaine, αντιπρόεδρος Brand της Air France.
“Με την Joon δημιουργήσαμε ένα νεανικό brand που πρόκειται να δώσει στον Όμιλο μια νέα ώθηση. Σχεδιασμένη για τους millennial πελάτες μας, θα προσφέρει κάτι περισσότερο από μια πτήση και έναν ναύλο, πρόκειται να προσφέρει μια παγκόσμια ταξιδιωτική εμπειρία. Θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε περαιτέρω ενημέρωση τον Σεπτέμβριο, με περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο, τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, τους προορισμούς και το εύρος των ναύλων” ανέφερε η Dominique Wood, εκτελεστική αντιπρόεδρος Brand & Επικοινωνίας της Air France.
Στο χαρτοφυλάκιο των brands της Air France-KLM, η Joon είναι η νεότερη αδελφή εταιρεία της Air France που θα την συμπληρώνει, αλλά και που θα εμπνέει τους πελάτες της να ταξιδεύουν και με εκείνη. Αυτή η νέα εταιρεία θα τελεί υπό την διαχείριση του Jean-Michel Mathieu, διευθύνοντα συμβούλου της Joon και θα ενταχθεί στην εκτελεστική επιτροπή της Air France.
“Η δημιουργία μια νέας αεροπορικής εταιρείας είναι μια ιστορική στιγμή από πολλές απόψεις. Η Joon αποτελεί ένα ακόμη βήμα στην εκτέλεση του στρατηγικού προγράμματος Trust Together. Η δημιουργία της θα βελτιώσει την αποδοτικότητα του ομίλου Air France, επιτρέποντάς του να μειώσει τα κόστη του και θα διασφαλίσει την βιωσιμότητα του επιχειρηματικού του μοντέλου. Ο Jean-Michel Mathieu, ο οποίος έχει συμμετάσχει στην ανάπτυξη της νέας αυτής αεροπορικής από την αρχή, σήμερα γίνεται ο διευθύνων σύμβουλός της. Με όλες τις ομάδες του Ομίλου, επικεντρώνουμε την ενέργειά μας στo επιτυχημένο λανσάρισμα της Joon”, δήλωσε ο Franck Terner, διευθύνων σύμβουλος της Air France.
Ο Jean-Michel Mathieu διορίστηκε διευθύνων σύμβουλος της Joon. Ο Jean-Michel Mathieu, 48 ετών, έχει αφιερώσει το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στην Air France και τον όμιλο Air France-KLM και συγκεκριμένα στους τομείς του δικτύου, της διαχείρισης εσόδων, των ψηφιακών υπηρεσιών και των σχέσεων με τους πελάτες. Πρώην βοηθός ερευνητής στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Berkeley, είναι απόφοιτος της Γαλλικής Εθνικής Σχολής Στατιστικής και Οικονομικών (ENSAE).