Η Ίος έδωσε το στίγμα της στη Βρετανική αγορά μέσα από μια δυναμική παρουσία στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, 5 και 7 Νοεμβρίου 2018.
Αξιοποιώντας την άκρως επιτυχημένη καμπάνια προβολής της προηγούμενης περιόδου με εγκωμιαστικά άρθρα για το νησί – «ανερχόμενο αστέρι των Κυκλάδων» σε κορυφαία διεθνή ΜΜΕ, όπως το CNN και ο Independent, πραγματοποιήθηκε πλήθος προγραμματισμένων επαγγελματικών επαφών με έμπειρους δημοσιογράφους και bloggers. «Θα συνεχίσουμε αδιάκοπα την επιτυχημένη συνταγή με ακόμη περισσότερες στοχευμένες δράσεις για το επόμενο έτος», δήλωσε ο Δήμαρχος Ιητών κ. Μιχάλης Πετρόπουλος που δήλωσε παρών στην έκθεση, αφουγκράζοντας τις νέες ταξιδιωτικές τάσεις.
«Μέσα σε λίγα χρόνια κατορθώσαμε να διασφαλίσουμε στην Ίο τη θέση που της αξίζει, δίπλα σε διεθνείς προορισμούς, καθιστώντας την το αγαπημένο θέμα για πολλά ΜΜΕ παγκόσμιας ακτινοβολίας», σχολίασε η κα Άντζελα Φάκου, Αντιδήμαρχος Τουρισμού που συμμετείχε ενεργά σε όλες τις συναντήσεις με βάση την προεργασία της εταιρείας Συμβούλων Τουριστικού Marketing Remake. «Ψηλά στην ατζέντα μας βρίσκεται πλέον ο Τουρισμός πολυτελείας αλλά και ο επισκέπτης με προτίμηση στις ειδικές μορφές Τουρισμού, όπως ο περιπατητικός, θαλάσσιος και γαστρονομικός Τουρισμός», συμπλήρωσε η κα Φάκου.
Αξίζει τέλος να αναφερθεί η σημασία της στόχευσης μέσα από επιλεγμένα ραντεβού στην ομάδα ταξιδιωτών, των αποκαλούμενων luxury couples, δηλαδή ζευγαριών με υψηλή κατά κεφαλή δαπάνη και ανώτατο μορφωτικό και κοινωνικό επίπεδο. Η συγκεκριμένη ομάδα- στόχος δείχνει ιδιαίτερη προτίμηση στο μαγευτικό νησί των Κυκλάδων για το εύρος επιλογών που προσφέρει όπως ιδιαίτερη κουζίνα, εξωτικές παραλίες, υψηλή ποιότητα υπηρεσιών, ειδυλλιακές περιπατητικές διαδρομές, επιλογές για διασκέδαση και κρυμμένα σημεία για χαλάρωση ή για να απολαύσει κάνεις το μοναδικό ηλιοβασίλεμα.