Ο αερομεταφορέας χαμηλού κόστους της Ινδίας, IndiGo, δήλωσε πρόσφατα ότι είναι σε αναζήτηση αγοράς αεροσκάφους προκειμένου να ξεκινήσει απευθείας δρομολόγια σε προορισμούς μεγάλων αποστάσεων, συμπεριλαμβανομένου του Λονδίνου. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο αερομεταφορέας χαμηλού κόστους ανακοινώνει τα σχέδιά του να ξεκινήσει πτήσεις μακρινών αποστάσεων.
Η απόφαση αυτή της IndiGo έρχεται ύστερα από το κενό που δημιουργήθηκε από την καθήλωση της Jet Airways, η οποία ήταν ο μοναδικός ιδιωτικός αερομεταφορέας που προσέφερε συνδέσεις πτήσεων μεταξύ Ινδίας και Λονδίνου πέρα από τον εθνικό αερομεταφορέα Air India.
«Είναι σαφές ότι σε αυτό το σημείο είμαστε περιορισμένοι. (Airbus 321) Το XLR είναι ένα μεγάλο αεροπλάνο, νομίζουμε, αλλά με αυτό το αεροπλάνο δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε στο Λονδίνο. Το αεροπλάνο μπορεί να μας πάει στη Σεούλ και από κει θα εξετάσουμε τις αγορές μέσω του XLR», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Ronojoy Dutta, στην 16η ετήσια γενική συνέλευση της εταιρείας την περασμένη Τρίτη (27/8), προσθέτοντας ότι η αεροπορική εταιρεία συζητά ακόμα για ένα μοντέλο ευρύτερης ατράκτου (wide body).
«Εξετάζουμε το σχέδιο για ένα αεροσκάφος με διπλό διάδρομο (wide body). Δεν θα είχε νόημα να προχωρήσουμε σε ένα τέτοιο αεροσκάφος χωρίς business class. Συνεπώς, συζητάμε καθημερινά για να διασφαλίσουμε ότι το μοντέλο που θα αγοράσουμε θα λειτουργήσει με βάση τα προαπαιτούμενα του διπλού διαδρόμου», δήλωσε ο Dutta.
Ο Dutta είπε επίσης ότι ένα μεγάλο μέρος της ανάπτυξης της Indigo μέσα στα επόμενα χρόνια θα προκύψει από τις πτήσεις μακρινών αποστάσεων. «Είμαστε πολύ αισιόδοξοι όσον αφορά στα διεθνή ταξίδια. Υπολογίζουμε αύξηση κατά περίπου 30% ετησίως για τα επόμενα χρόνια και αναμένουμε ότι το μισό αυτής της ανάπτυξης θα προέλθει από τα διεθνή ταξίδια, και το άλλο μισό από τα εγχώρια», ανέφερε.