Η εταιρεία Clearnet παρουσιάζει δύο νέα προϊόντα αρωματισμού που θεωρούνται ιδανικά για δωμάτια ξενοδοχείων. Τα δύο προϊόντα προσφέρουν οικολογικό αρωματισμό 100% φιλικό προς το περιβάλλον, 100% ασφαλή για τον άνθρωπο και είναι τα ακόλουθα:
Airloop
Το Airloop είναι ένα στέρεας μορφής αποσμητικό, αποτελούμενο από αιθέρια έλαια και μικρο-πορώδη συστατικά για την καταπολέμηση δυσάρεστων οσμών. Είναι απόλυτα φιλικό πρός το περιβάλλον, ασφαλές για τον άνθρωπο, και τοποθετείται σε “τυφλά” σημεία. Προσφέρει διακριτικό, ομοιόμορφο αρωματισμό, και δεν χρειάζεται μηχανισμό για τη λειτουργία του.
Ecoshell
Το Ecoshell είναι μια καινοτόμα λύση αρωματισμού ξηρού τύπου φιλική προς το περιβάλλον και ασφαλής για τον άνθρωπο. Παραδίδει ποιοτικό και σταθερό αρωματισμό στο δωμάτιο μέσω οποιουδήποτε συστήματος κλιματισμού. Η συσκευασία του είναι 100% ανακυκλώσιμη και δεν χρειάζεται μηχανισμό για τη λειτουργία του. Διατίθεται σε 3 πολυτελή αρώματα.
Το Airloop και το Ecoshell διατίθενται με την τεχνολογία Click & Go, Click & Throw. Αυτή η πρακτική και οικολογική τεχνολογία επιτρέπει για πρώτη φορά σε αποσμητικά χώρου να τοποθετηθούν, εύκολα με ένα κλικ, σε μια σειρά από σημεία, παρέχοντας παθητικό και οικολογικό αρωματισμό σε μικρούς χώρους και όπως τονίστηκε και παραπάνω δεν απαιτούν τη χρήση μηχανισμών και προωθητικών αερίων.
Να σημειώσουμε πως η ClearNet, επιχειρεί να χτίσει ένα ιδιαίτερα «πράσινο» προφίλ γύρω από το όνομά της, καθώς συστήνεται ως η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που είναι ήδη πλήρως προσανατολισμένη στο να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που σέβονται το περιβάλλον και την βιωσιμότητα, παρέχοντας προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και ασφαλή για τον άνθρωπο.
Γενικά το ζήτημα της βιωσιμότητας και των αειφόρων πρακτικών είναι μια τάση που αφορά οριζόντια όλη την παραγωγική διαδικασία και ο κλάδος του τουρισμού και κυρίως των ξενοδοχείων, δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Δεν πρόκειται για κάποια τάση με τη μορφή μόδας, αλλά για αναγκαιότητα με βάση το οξύ περιβαλλοντικό πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στις μέρες μας. Ως εκ τούτου προτάσεις σαν την παραπάνω θα πληθαίνουν, ενώ οι αειφόρες πρακτικές των ξενοδοχείων αποτελούν ήδη αντικείμενο marketing, ιδιαίτερα στις τουριστικές αγορές του εξωτερικού.