Πρώτα πρώτα όμως, ποια είναι η Γενιά Ζ; Μετά τις γεννήσεις των παιδιών (από το 1946 έως το 1965) και τις γενιές Χ (1965 – 1980) και Υ (1980-2000, επίσης αποκαλούμενες ως “Millenials”), ήρθε η ώρα για τη Γενιά Ζ, τα άτομα δηλαδή που γεννήθηκαν μετά το 2000 και έχουν δικές τους επιθυμίες και τάσεις κατανάλωσης.

Παρά τη νεαρή τους ηλικία και την έλλειψη οικονομικών πόρων, τα άτομα της Γενιάς Z είναι ο νέος στόχοςτης τουριστικής βιομηχανίας. Σύμφωνα με το Digital Think Tank μέχρι το 2020, θα αντιπροσωπεύουν το 40% των καταναλωτών.

Οι ενημερωμένες εταιρείες δεν περιμένουν να εισέλθει αυτή η γενιά στην αγορά εργασίας. Aντίθετα, την μελετούν και σχεδιάζουν τρόπους προκειμένου να την προσελκύσουν. Προτού γίνουν καταναλωτές, τα άτομα της γενιάς Ζ ασκούν κάποιου είδους επιρροή. Οι περισσότεροι από αυτούς εξακολουθούν να ζουν με τους γονείς τους, οι οποίοι προφανώς επηρεάζονται από τα παιδιά τους. Έτσι, για παράδειγμα, όταν πρόκειται για την επιλογή των διακοπών, έχουν μια ορισμένη αξία στη λήψη αποφάσεων στο σπίτι.

Η σχέση των νέων με τον ψηφιακό κόσμο διαφέρει ριζικά από τους προκατόχους τους. Σε αντίθεση με τους Millenials, οι οποίοι μεγάλωσαν ανακαλύπτοντας κινητές συσκευές και ηλεκτρονικό εμπόριο, η Γενιά Z μεγάλωσε με κινητά στα χέρια τους.  Αυτή η γενιά είναι εκτεθειμένη σε κοινωνικά δίκτυα, και ως εκ τούτου σε βίντεο διακοπών, από πολύ μικρή ηλικία. Διενεργεί πληθώρα εργασιών ταυτόχρονα (multitasking) και έχει μεγάλη εξοικείωση με τις οθόνες. Αυτό τους κάνει να διαθέτουν πρωτότυπη σκέψη και να πειραματίζονται με νέες υπηρεσίες και προορισμούς πιο εξωτικούς.

Η επιθυμία να ζει κανείς έξω από τα συνηθισμένα είναι ένα τυπικό χαρακτηριστικό των νέων γενεών. Προκειμένου να προσελκύσουν την προσοχή της (μέσα σε περίπου 8 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με το Digital Think Tank), οι έμποροι πρέπει να είναι πάντα πιο πρωτοποριακοί και προσαρμοσμένοι στα χαρακτηριστικά της Γενιάς Z. Θα ήταν πράγματι λάθος να μην συνεργαστούν με τους influencers, οι οποίοι όχι μόνο μοιράζονται περιεχόμενο, αλλά δημιουργούν περισσότερο από τις προηγούμενες γενιές. Πλατφόρμες όπως το Snapchat, το Whisper, το YouTube ή το Instagram προσελκύουν ειδικά νεότερες γενιές, με περίπου το 25% από αυτούς να έχουν εγκαταλείψει το Facebook από το 2014.

Έτσι, εναπόκειται στις εταιρίες να προσαρμοστούν στις νέες συνήθειες και επιθυμίες των καταναλωτών και ταξιδιωτών, προσφέροντάς τους ένα καινοτόμο περιεχόμενο που θα ήθελαν να μοιραστούν. Η αλυσίδα ξενοδοχείων Marriott μοιράζεται τώρα tags, όπως και άλλα ξενοδοχεία, μουσεία ή τουριστικά σημεία. Οι αεροπορικές εταιρείες εμφανίζονται επίσης στο Snapchat για να προσελκύσουν τους νεότερους. Αυτή είναι η περίπτωση της Transavia ή της WOWAir, η οποία έπεισε τους πελάτες της να ανταγωνιστούν τα πιο όμορφα snaps τους, δίνοντας την δυνατότητα στο νικητή να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας