O Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Εξωτερικού της Μ. Βρετανίας και της διευθύντριας του κ. Σκαρβέλη φιλοξένησαν τη διάσημη αρθρογράφο Nina Caplan προκειμένου να εξερευνήσει τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης.

Η Nina Caplan είναι ταξιδιωτική, Lifestyle αρθρογράφος για το Club Oenologique στο διαδίκτυο. Αρθρογραφεί για τη δημοφιλή βρετανική εφημερίδα The Times καθώς και για το ένθετο περιοδικό της Luxx και είναι τακτική συνεργάτιδα του περιοδικού Travel + Leisure.

Το πρώτο της βιβλίο «The Wandering Vine: Wine, The Romans and Me» κυκλοφόρησε το 2018 και κερδίζοντας πολλά βραβεία.

H Βρετανίδα αρθρογράφος βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να μυήσει τους αναγνώστες της εφημερίδας The Times στην μοναδική ποιότητα των ελληνικών κρασιών προερχόμενα από οινοποιεία της Θεσσαλονίκης και των γύρω περιοχών.

H κ. Caplan επισκέφθηκε τα οινοποιεία Κτήμα Γεροβασιλείου, Κεχρής , Θυμιόπουλος, Κυρ-Γιάννη, Δαλαμάρα και Κτήμα Φουντή, δοκίμασε διάφορες ποικιλίες κρασιών που κάνουν την περιοχή μας διάσημη σ’ όλο τον κόσμο και γεύτηκε την αναγνωρισμένη από την UNESCO θεσσαλονικιώτικη γαστρονομία σε γνωστά εστιατόρια όπως οι ΕΦΤΑ ΘΑΛΑΣΣΕΣ και το Canteen. Επίσης συναντήθηκε με εκπροσώπους της Ένωσης Οινοποιών Βορείου Ελλάδος.

Φιλοξενήθηκε στο ξενοδοχείο ΟΝΟΜΑ HOTEL. Ξεναγήθηκε στα αξιοθέατα της Θεσσαλονίκης και επισκέφθηκε τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας προκειμένου να συνδέσει την οινική παράδοση με την ιστορία της περιοχής.

Σημειώνεται ότι η εφημερίδα The Times έχει ημερήσια αναγνωσιμότητα που ξεπερνά τις 600.000 και απευθύνεται σε αναγνώστικό κοινό υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, που αναζητούν διαφορετικές ταιδιωτικές εμπειρίες, νέους προορισμούς και καινοτόμες υπηρεσίες της διεθνούς αγοράς.

Η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης δήλωσε: «Η Ελλάδα βρίσκεται στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς πολυτελείας. Ο high end τουρισμός στη χώρα μας αντιπροσωπεύει το 7% του ΑΕΠ και αποτιμάται σε 10 δις. ευρώ ετησίως. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. Η προβολή της εξαιρετικής ποιότητας των προιόντων της Μακεδονικής γης είναι βασικό κομμάτι της στρατηγικής προβολής του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας