Η στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού παρουσιάστηκε στο TourisminTransition του ΣΕΤΕ από την Υπουργό Τουρισμού.
Όπως ανακοίνωσε η κα. Κουντουρά στα άμεσα σχέδια του Υπουργείου είναι να αξιοποιεί πλήρως ο τουρισμός την καινοτομία αλλά και να την δημιουργεί παρουσιάζοντας το σύνολο των υλοποιούμενων και σχεδιαζόμενων πολιτικών και δράσεων του Υπουργείου σε συνεργασία με τα συναρμόδια Υπουργεία που περιλαμβάνουν:
- Προγράμματα και δράσεις υποστήριξης της start-up επιχειρηματικότητας στον τουρισμό και των υφιστάμενων μικρομεσαίων τουριστικών επιχειρήσεων για την ψηφιακή τους μετεξέλιξη, ώστε να γίνουν πιο εξωστρεφείς και ανταγωνιστικές.
- Τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Υπουργείου Τουρισμού για τη διευκόλυνση των πολιτών και επιχειρήσεων στις συναλλαγές τους, σε συνέχεια του έργου της ψηφιοποίησης και κωδικοποίησης της τουριστικής νομοθεσίας που έχει ολοκληρωθεί.
- Ηλεκτρονικό σύστημα υποστήριξης των εργαζομένων του τουριστικού τομέα και διασύνδεσής τους με την αγορά εργασίας.
- Ψηφιοποίηση της δημόσιας τουριστικής εκπαίδευσης και αναβάθμιση των προγραμμάτων σπουδών με βάση τα διεθνή πρότυπα.
- Εισαγωγή σύγχρονων μεθόδων ανάλυσης ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων BIGDATA για την αποτύπωση της πραγματικής συμβολής του τουρισμού στην οικονομία και την αξιοποίησή τους στην στρατηγική μάρκετινγκ.
- Υλοποίηση της νέας ψηφιακής πύλης του ΕΟΤ, του εθνικού φορέα στην παγκόσμια τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας. Η ηλεκτρονική πύλη VisitGreece, εμπλουτίζεται, και θα είναι διαθέσιμη για τους επισκέπτες σε δέκα γλώσσες, με έξυπνες διαδραστικές εφαρμογές, αξιοποιώντας σύγχρονες τεχνολογίες προβολής εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
- Δημιουργία ψηφιακού αποθετηρίου για την ανάδειξη του πολιτιστικού και φυσικού πλούτου της Ελλάδας που θα περιλαμβάνει αξιοθέατα και διαδρομές τουριστικού ενδιαφέροντος.