Η Resoul μπαίνει στην αγορά του καφέ με ένα branded προϊόν αν και είναι μια εταιρεία ήδη γνωστή από το brand Campingaz, που ειδικεύεται στην εμπορία και διακίνηση φιαλών υγραερίου και καμινέτων, όπως το Ελ Γκρέκο.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με το σχεδιασμό της εταιρείας, το λανσάρισμα ενός νέου για εκείνη προϊόντος, με το ίδιο brand name με αυτό των καμινέτων, αναμένεται να πραγματοποιηθεί κατά το προσεχές χρονικό διάστημα.
Σε πρώτη φάση, η εταιρεία του Άνθιμου Δημητριάδη θα δραστηριοποιηθεί στη διακίνηση ελληνικού καφέ, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις της σε μία κατηγορία, που μέχρι στιγμής δεν έχει ίδια εμπειρία, ωστόσο το προϊόν βρίσκεται σε άμεση σύνδεση με την κύρια επιχειρηματική δραστηριότητά της, αυτή των καμινέτων.
Η εταιρεία θα επιδιώξει να κεφαλαιοποιήσει στην πράξη την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού της σήματος, για να μπορέσει να διαθέσει το προϊόν με επιτυχία στην αγορά.