Η The Ritz-Carlton Yacht Collection εντάσσει
και τα ελληνικά νησιά στα δρομολόγια που προγραμματίζει να ξεκινήσουν το 2020

Η θρυλική πολυτέλεια και η μοναδική εξυπηρέτηση του brand name του The Ritz-Carlton Hotel Company βρίσκει τον απαιτούμενο… χώρο να επεκταθεί από τη στεριά στη θάλασσα, βρίσκοντας την «έκφρασή» του στη The Ritz-Carlton Yacht Collection. Στόχος; Να παράσχει πρωτόγνωρες εμπειρίες στους πελάτες που θα βρίσκονται on board στα yacht κρουαζιερόπλοιά της, μεταβάλλοντας άρδην την βιομηχανία του luxury cruising. Όσο για την Ελλάδα, κατέχει σημαντικό ρόλο στους σχεδιασμούς της εταιρείας, καθώς θα περιλαμβάνονται στους προορισμούς της, που θα εκκινήσουν τον Φεβρουάριο του 2020.

Να καλύψει ένα εμφανές κενό σε μια niche αγορά, όπως είναι αυτή των πολυτελών διακοπών και τουρισμού, η οποία όχι μόνο επέδειξε αξιοθαύμαστη σταθερότητα και διάρκεια κατά τα τελευταία έτη, αλλά σημείωσε και ικανοποιητική ανάπτυξη πέρυσι ξεπερνώντας σε αξία τα επίπεδα του 1 δισ. δολαρίων, αποφάσισε εδώ και λίγο καιρό η The Ritz Carlton, λανσάροντας τη The Ritz-Carlton Yacht Collection. Στόχος της; Να αποτελέσει σημείο αναφοράς στο μυαλό του ενδιαφερόμενου κοινού σχετικά με την αγορά του luxury cruising! Υπό αυτό το πρίσμα, η νεότευκτη θυγατρική του ξενοδοχειακού brand-θρύλου έχει αποφασίσει να μετέλθει κάθε πιθανού μέσου προκειμένου να πετύχει στη νέα της περιπέτεια. Γι’ αυτό και εξετάζει σενάρια για τη σύναψη σχέσεων με καινοτόμα lifestyle brands μέχρι την ανάπτυξη μοναδικών και προσεκτικά σχεδιασμένων δρομολογίων.

Έτοιμη «μαγιά» σε επίπεδο πελατείας από τα ξενοδοχεία του brand

Βέβαια, η ίδρυση της εταιρείας The Ritz-Carlton Yacht Collection δεν μπορεί να θεωρηθεί πως αποτέλεσε… κεραυνό εν αιθρία, καθώς βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στα εντυπωσιακά ανοδικά αποτελέσματα που σημειώνει την τελευταία πενταετία η παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας. Αρκεί να υπογραμμίσουμε πως η ζήτηση για την κρουαζιέρα έχει ενισχυθεί πάνω από 20% κατά την τελευταία πενταετία, ενώ σύμφωνα με εκτιμήσεις της Cruise Line Industry Association (CLIA) φέτος αναμένεται συνολικά να πραγματοποιήσουν ταξίδια κρουαζιέρας τουλάχιστον 27,2 εκατομμύρια άνθρωποι.

Να καλύψει ένα εμφανές κενό σε μία niche αγορά, όπως είναι αυτή των πολυτελών διακοπών και τουρισμού, η οποία σε αξία ξεπερνά τα επίπεδα του 1 δισ. δολαρίων, αποφάσισε η The Ritz Carlton, λανσάροντας τη The Ritz-Carlton Yacht Collection.

Σύμφωνα με στελέχη της The Ritz-Carlton, το 2016, περισσότεροι από 400.000 επισκέπτες-πελάτες του ξενοδοχειακού brand ανέφεραν πως πήγαν κάποια κρουαζιέρα, σηματοδοτώντας μία σημαντική ευκαιρία που με κάποιον τρόπο θα έπρεπε να αξιοποιηθεί. Κατ’ αυτό τον τρόπο, προέκυψε η The Ritz-Carlton Yacht Collection. Εξυπακούεται πως η εμπειρία που θα προσφέρει η τελευταία δεν θα στοχεύει μονομερώς σε υφιστάμενους πελάτες του brand, αλλά θα απευθύνεται σε πελάτες που ήδη γνωρίζουν και ενδεχομένως να έχουν πραγματοποιήσει κάποιου είδους luxury κρουαζιέρα, καθώς επίσης και σε νέο κοινό που θέλει να αποτελέσει μέρος ενός διαρκώς αναπτυσσόμενου trend. Μάλιστα, το ακόμη πιο εντυπωσιακό στοιχείο, είναι πως στο άκουσμα του όρου «mainstream κρουαζιέρα», η αντίδρασή τους είναι από αρνητική μέχρι απαξιωτική. Σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει όταν τους προσεγγίζει ένα brand το οποίο είναι συνυφασμένο με μία πολυτελή εμπειρία, έστω και στην ξηρά, διαμέσου των ξενοδοχείων της, όπως συμβαίνει με το The Ritz Carlton Group!

Ritz-Carlton-Yacht

Το κενό που έρχεται να καλύψει στην αγορά

Είναι αυτονόητο ότι τα κρουαζιερόπλοια πολυτελείας οφείλουν να εκπέμπουν μία περισσότερο οικεία ατμόσφαιρα on board εν συγκρίσει με ό,τι ισχύει σε ένα μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο, το οποίο –εκτός των άλλων– έχει να διαχειριστεί τις ανάγκες πολλών επισκεπτών. Ωστόσο, πολλές εταιρείες πολυτελούς κρουαζιέρας επιδιώκουν πλέον να ενισχύσουν τη χωρητικότητα των πλοίων τους, διατηρώντας ταυτόχρονα μία οικεία ατμόσφαιρα. Κατά συνέπεια, ναυπηγήθηκαν μερικά καινούργια πλοία μικρής χωρητικότητας που άρχισαν να λειτουργούν στην αγορά πολυτελών κρουαζιερόπλοιων. Υπήρξε, επίσης, προσπάθεια να εισέλθουν και στην αγορά του expedition cruising, αφού ενέταξαν τις περιοχές γύρω από τους Πόλους στα δρομολόγιά τους. Κι ενώ μπορεί να απευθύνεται σε μία υφιστάμενη αγορά από άποψης δημογραφικών στοιχείων, εντούτοις όμως πρόκειται για μία αγορά που επιδιώκει να απολαύσει μία εντελώς διαφορετική εμπειρία cruising.

Όπως ανέφερε στην «Τουριστική Αγορά» στέλεχος της The Ritz Carlton Yacht Collection: «Μέσω της δραστηριοποίησής μας, επιχειρούμε αφενός μεν να καλύψουμε ένα σημαντικό κενό στην αγορά της κρουαζιέρας και αφετέρου να φέρουμε κάτι το καινούργιο στο τραπέζι. Αποτέλεσμα; Να αναπτύξουμε ένα συνολικότερο όραμα, το οποίο θα γεφύρωνε το χάσμα μεταξύ της εμπειρίας ενός γιοτ και ενός κρουαζιερόπλοιου, προσφέροντας μία αισθητική που θα ήταν τόσο σύγχρονη όσο και οικεία, δημιουργώντας μοναδικές εμπειρίες με έντονο yachting στυλ, τόσο επάνω στο ίδιο το σκάφος όσο και στην ξηρά. Πλέον, σήμερα εστιάζουμε τις προσπάθειές μας αποκλειστικά στην εμπειρία του επισκέπτη! Κάθε πτυχή της εν λόγω εμπειρίας επί των πλοίων έχει σχεδιαστεί με τέτοιον τρόπο, ώστε να συνδυάζει το lifestyle των πολυτελών θέρετρων του The Ritz-Carlton με την περιστασιακή ελευθερία που απορρέει από τις διακοπές σε σκάφη αναψυχής».

Το γιοτ μετατρέπεται σε προορισμό

Η εταιρεία ναυπηγεί συνολικά 3 γιοτ με ειδικές προδιαγραφές, μήκους 190 μέτρων, που θα διαθέτουν από 149 σουίτες, καθεμία με τη δική της ιδιωτική βεράντα, και θα μεταφέρουν μόλις 298 επισκέπτες, θέτοντας τα δεσμευτικά θεμέλια αναφορικά με το πλαίσιο με βάση το οποίο και σκέφτεται να κινηθεί. Το μέγεθος και η σχεδίαση των σκαφών τοποθετεί την εταιρεία σε έναν νέο χώρο ανάμεσα σε υπερπολυτελή πλοία και super yachts. «Επιδιώκουμε να αναπαράγουμε ουσιαστικά την εμπειρία του γιοτ σε έναν κόσμο κρουαζιέρας: Το γιοτ μετατρέπεται –πλέον– σε προορισμό! Για παράδειγμα, μία υπαίθρια πλατφόρμα μαρίνας προσφέρει άμεση πρόσβαση στην “ανοιχτή” θάλασσα.

Ritz-Carlton-YachtΟι δημόσιοι χώροι έχουν μία ανοιχτή, όσο και οικιστική αίσθηση. Οι χώροι μαγειρικής είναι οικείοι, ενώ και το in-suite dining προσφέρεται 24 ώρες το εικοσιτετράωρο. Εξυπακούεται πως η ύπαρξη σουιτών σε οποιοδήποτε γιοτ, αυτομάτως μεγιστοποιούν τη χρήση του χώρου, ενώ παράλληλα παρουσιάζουν μία άνετη, φιλόξενη και κομψή εκδοχή. Και η παραμικρή λεπτομέρεια που σχετίζεται με την on board εμπειρία της The Ritz-Carlton Yacht Collection αντανακλά το θρυλικό επίπεδο των υπηρεσιών, τον άρτιο σχεδιασμό και τις εμπειρίες που απολαμβάνουν οι πελάτες μας στα ξενοδοχεία και τα εν γένει θέρετρα The Ritz-Carlton στην ξηρά», σύμφωνα με το στέλεχος της εταιρείας που μίλησε αποκλειστικά στην «Τουριστική Αγορά».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας