Στην έκθεση η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε μαζί με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής στο πλαίσιο της στρατηγικής προσέγγισης των Σκανδιναβικών αγορών. Σε όλη τη διάρκεια της διοργάνωσης έγιναν από κοινού επαφές και συναντήσεις τόσο με το κοινό που επισκέφτηκε την έκθεση όσο και με επαγγελματίες του τουρισμού.
Να σημειωθεί ότι η αγορά της Νορβηγίας έχει τα χαρακτηριστικά μιας ποιοτικής αγοράς, με τουρίστες υψηλών εισοδημάτων που δαπανούν σημαντικά ποσά στις διακοπές τους και ενδιαφέρονται για μονοήμερες εκδρομές γύρω από τον προορισμό, για δραστηριότητες στη φύση και για επισκέψεις σε πολιτιστικούς χώρους και μνημεία. Καθιστώντας έτσι την Κεντρική Μακεδονία με τις ομορφιές και τα τουριστικά αξιοθέατα που διαθέτει ως έναν ιδανικό προορισμό για τους Σκανδιναβούς τουρίστες.
«Οι Σκανδιναβικές χώρες αποτελούν σημαντικές αγορές – στόχους για τον προορισμό μας και η στρατηγική μας μετά τη διετία της πανδημίας είναι να προσεγγίσουμε πιο ποιοτικές αγορές, με επισκέπτες που είναι διατεθειμένοι να κάνουν πιο υψηλές δαπάνες κατά τη διάρκεια των διακοπών τους και που επιθυμούν να εξερευνήσουν περιοχές με ημερήσιες εκδρομές. Με αυτόν τον τρόπο η ανταποδοτικότητα προς τις τοπικές μας κοινωνίες θα είναι η μεγαλύτερη δυνατή», δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.