Η Nestle ξεκινά την παραγωγή Buondi στην Ελλάδα με απώτερο στόχο την επέκταση της εξαγωγικής της δραστηριότητας σε όλες τις περιοχές που υφίσταται παρουσία ελληνικής κοινότητας.
Πρόκειται για μία επένδυση, η οποία ουσιαστικά ανοίγει το δρόμο για κάθε μορφή παραγωγής προϊόντων καφέ, μέσω του Λουμίδη, καθώς και στη μελλοντική παραγωγή espresso στην Ελλάδα (κοπή και καβούρδισμα), καταρχάς για το brand της Buondi, που ανέρχεται στα 8,5 εκατ. ευρώ (7 εκατ. το 2017 και 1,5 εκατ. το 2018), στο εργοστάσιο καφέ στα Οινόφυτα.
Αξίζει να επενδύσουμε ότι ο όμιλος στην Ελλάδα ξεκίνησε πρόγραμμα συνολικών επενδύσεων, ύψους 20 εκατ. ευρώ το 2016, το οποίο ολοκληρώνεται φέτος και αφορά στο σύνολο των παραγωγικών του δραστηριοτήτων ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι τόσο το Κορπή, όσο και ο καφές της Nestle, αντιπροσωπεύουν το 63% του τζίρου της εταιρείας στην Ελλάδα.
Σε ό,τι αφορά την παραγωγική δυναμική του εργοστασίου, μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης, ουσιαστικά διπλασιάζεται, ενώ ταυτόχρονα η Nestle θα έχει τη δυνατότητα να παράγει στο 60% της δυναμικότητας του εργοστασίου, από το 100% που παρήγε έως και σήμερα.