Στα Sheraton Hotels and Resorts επενδύει η Marriott International με σκοπό τον μετασχηματισμό τους.
Η Marriott International υπολογίζει ότι θα γίνουν επενδύσεις 500 εκατομμύρια δολαρίων μόνο στις ΗΠΑ ενώ παρά το γεγονός ότι για πολλούς τα Sheraton Hotels and Resorts είναι ένα υποδεέστερο brand για τη Marriott International είναι το τρίτο μεγαλύτερο εμπορικό σήμα του χαρτοφυλακίου της.
Αναλυτικότερα η εταιρεία, εισήγαγε το νέο δωμάτιό της Sheraton στα τέλη του περασμένου έτους, παρουσιάζει το όραμά της για τους κοινόχρηστους χώρους με τον Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Arne Sorenson να δηλώνει χαρακτηριστικά:
«Από τη στιγμή που κλείσαμε τη συγχώνευση Starwood στα τέλη του 2016, η αναζωογόνηση του Sheraton αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την εταιρεία μας».
Οι ιδιοκτήτες ανταποκρίνονται ήδη στο νέο όραμα με αισιοδοξία και ενέργεια, πραγματοποιώντας περίπου μισό δισεκατομμύριο δολάρια σε ανακαινίσεις ξενοδοχείων σε ολόκληρη την Αμερική ενώ σε παγκόσμιο επίπεδο, το 25% των ξενοδοχείων Sheraton έχει δεσμευτεί για ανακαινίσεις.
Σημειώνεται ότι τα Sheraton Hotels and Resorts, μένοντας πιστά στην προσφορά τόπων συγκέντρωσης για τους ντόπιους και τους επισκέπτες, ενισχύει αυτή την κληρονομιά, σχεδιάζοντας χώρους, που επιτρέπουν την κοινωνικοποίηση, την παραγωγικότητα και την εξατομίκευση.
Η νέα εικόνα του θα περιλαμβάνει λειτουργικούς χώρους, τεχνολογικά αναβαθμισμένους, που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες φιλοξενίας.