Η Marriott ανανεώνει το 81 ετών brand Sheraton

Σε ανανέωση του 81 ετών brand Sheraton προχωρά η Marriott σε μια ύστατη προσπάθεια να αναβαθμιστεί το σήμα που αποτελεί το 42% του χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων της.

Με 444 ξενοδοχεία σε 72 χώρες, το Sheraton μπορεί να είναι το πλέον παγκόσμιο από όλα τα 30 εμπορικά σήματα της Marriott, αλλά είναι επίσης πιθανό πως είναι και το πιο προβληματικό μιας και η ίδια η Starwood που το είχε πρωτύτερα είχε γνωστοποιήσει ότι πρόκειται για ένα πεθαμένο brand.

Σύμφωνα ωστόσο με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Marriott International Arne Sorenson το Sheraton αποτελεί προτεραιότητα για την Marriott.

«Από τη στιγμή που “κλείσαμε” τη συγχώνευση με την Starwood στα τέλη του 2016, η ανανέωση της Sheraton αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την εταιρεία μας», δηλώνει ο Arne Sorenson ο οποίος και επιβεβαιώνει τα σχέδια της Μarriott International για ανανέωση του Sheraton, λέγοντας μάλιστα ότι το 25% των ιδιοκτητών του έχουν δεσμεύσει 500 εκατ. δολάρια για ανακαινίσεις που θα το ανανεώσουν συθέμελα.

Μετά τις εργασίες ανακαίνισης, θα δημιουργηθούν coffee bar που το βράδυ θα γίνονται κανονικό bar, θα γίνουν μικρές αίθουσες συσκέψεων, κοινόχρηστοι χώροι εργασίας με ερμάρια που κλειδώνουν και ηχομονωμένους ιδιωτικούς θαλάμους, όπου οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν γρήγορες τηλεφωνικές κλήσεις ενώ τα δωμάτια θα εκσυγχρονιστούν με έμφαση σε μεγαλύτερα μπάνια και γραφείο που μπορεί να ανυψωθεί ή να χαμηλωθεί, για να λειτουργήσει ως καθιστικό ή μόνιμο γραφείο εργασίας ή ακόμη και ως τραπέζι τραπεζαρίας.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας