Η Marketing Greece προβάλλει τους ελληνικούς προορισμούς με αποτέλεσμα να παρατηρείται αύξηση των διεθνών αφίξεων τόσο στην Αθήνα όσο και στα περιφερειακά αεροδρόμια από την αρχή του 2018.
Πιο αναλυτικά η Marketing Greece δημοσιοποίησε τα αποτελέσματα των ενεργειών επικοινωνίας για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο 2018 και τονίζει ότι επιτεύχθησαν τα εξής:
- Τέσσερα επεισόδια αφιερωμένα στην Αθήνα και τις 99 εμπειρίες που αξίζει κανείς να βιώσει όταν επισκεφθεί την ελληνική πρωτεύουσα από το καναδικό κανάλι “Evasion” και την εκπομπή “99 Envies d’ Evasion” με θέμα τα ταξίδια, τις διακοπές και τις περιπετειώδεις εξορμήσεις.
- Ένα δισέλιδο αφιέρωμα για την Πάτμο ως ένα ανεξερεύνητο παράδεισο ιδανικό για μια late-summer εξόρμηση, όπως παρουσιάστηκε από την κορυφαία βρετανική εφημερίδα “The Times”.
- Ένα τετρασέλιδο αφιέρωμα από κορυφαίο γαλλικό lifestyle περιοδικό, “Avantages”, στα λιγότερα γνωστά νησιά των Δωδεκανήσων και συγκεκριμένα την Κάρπαθο, τη Σύμη, το Καστελόριζο, αλλά και τη Ρόδο, δίνοντας έμφαση στον πολιτισμό, την ιστορία, τη γαστρονομία και τοπικά έθιμα του κάθε προορισμού.
- Ένα 12σέλιδο αφιέρωμα στη νέα γαστρονομική σκηνή της Αθήνας και πως αυτή έχει διαμορφωθεί επηρεασμένη από την ιστορία και τον πολισμό της ελληνικής πρωτεύουσας στο κορυφαίο βρετανικό περιοδικό γαστρονομίας και ταξιδιών “Food & Travel”.
- Ένα ολοσέλιδο αφιέρωμα την ιστορία της Καλύμνου και την παράδοση του νησιού στη συγκομιδή σφουγγαριών, όπως δημοσιεύθηκε στη “Rhein Neckar Zeitung” και το οποίο αναπαράχθηκε από 125 διαφορετικά Μέσα.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με το ΙΝΣΕΤΕ, στα κυριότερα αεροδρόμια τον Αύγουστο καταγράφηκε αύξηση των διεθνών αφίξεων 8,3% (13,4% από την αρχή του έτους). Αύξηση παρατηρήθηκε τόσο στην Αθήνα (14,3%) όσο και στα περιφερειακά αεροδρόμια (6,8%), ενώ από την αρχή του έτους οι αντίστοιχες αυξήσεις είναι 20,3% και 11,2% αντίστοιχα. Αντίθετα, οι διεθνείς οδικές αφίξεις μειώθηκαν κατά 8,6%. Η Εθνική Αρχή Συντονισμού Πτήσεων ενημερώνει επίσης ότι οι διαθέσιμες θέσεις σε εισερχόμενες από το εξωτερικό πτήσεις αναμένεται να αυξηθούν κατά 13,2% τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο. Οι τρεις κυριότερες αγορές της Ελλάδας ήταν η Ιταλία, η Βρετανία και η Γερμανία ενώ οι κυριότεροι προορισμοί ήταν η Αθήνα, η Μύκονος και η Σαντορίνη.