Ο Όμιλος Lufthansa δημοσίευσε την 25η έκθεση βιωσιμότητας. Εδώ και ένα τέταρτο του αιώνα, η εταιρεία παρέχει ετησίως πληροφορίες για τις δραστηριότητες, τα προγράμματα, τις εξελίξεις αλλά και τις προκλήσεις στον τομέα της κοινωνικής εταιρικής ευθύνης, εκδίδοντας την έκθεση με τίτλο «Balance». Το 2018, ο Όμιλος εντόπισε τους βασικούς τομείς της τρέχουσας έκθεσης σε συνεργασία με ομάδες ενδιαφερόντος, διεξάγοντας και πάλι μία έρευνα ευρείας κλίμακας.
Η έκθεση με τίτλο «Maintaining balance. Out of responsibility» παρουσιάζει όλα όσα έχει επιτύχει ο Όμιλος Lufthansa από το 1994 αναφορικά με τη βιωσιμότητα και ρίχνει μια ματιά στις μελλοντικές δεσμεύσεις: «Ως Όμιλος αεροπορικών εταιριών αντιλαμβανόμαστε ότι η αύξηση του αριθμού των επιβατών που σημειώθηκε τα προηγούμενα χρόνια, συνεπάγεται για εμάς αύξηση της ευθύνης απέναντι στη διασφάλιση της διαμόρφωσης της μελλοντικής επιβατικής κίνησης με περιβαλλοντικά συμβατούς τρόπους. Για την επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου, επενδύουμε διαρκώς σε νέα, αποδοτικά αεροσκάφη. Θέλουμε να αναλάβουμε ηγετικό ρόλο στο ζητημα της κοινωνικής υπευθυνότητας του κλάδου της αεροπορικής βιομηχανίας», γράφει ο Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής και Διευθύνων Σύμβουλος της Deutsche Lufthansa AG, Carsten Spohr, στο προλογικό του σημείωμα στην έκθεση βιωσιμότητας.
Oι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa όχι μόνο αύξησαν την αποδοτικότητα των καυσίμων κατά 30% από το 1994, αλλά παράλληλα πέτυχαν ένα νέο ρεκόρ αποδοτικότητας το 2018: οι αεροπορικές εταιρείες χρησιμοποίησαν κατά μέσο όρο, 3,65 λίτρα κηροζίνης ανά επιβάτη ανά 100 χιλιόμετρα. Πρόκειται για μείωση της κατανάλωσης κατά 0,8% και το χαμηλότερο ποσοστό που έχει σημειωθεί στην ιστορία της εταιρείας μέχρι σήμερα.
Ως ενεργό μέλος της κοινωνίας, ο αεροπορικός Όμιλος ασχολείται επίσης εδώ και 20 χρόνια με ζητήματα κοινωνικής μέριμνας μέσω της φιλανθρωπικής οργάνωσης, help alliance. Από το 1999, η «help alliance» έχει επενδύσει 17 εκατομμύρια ευρώ σε προγράμματα υποστήριξης, βοηθώντας 23.000 μειονεκτούντα άτομα από όλο τον κόσμο να ζήσουν ανεξάρτητες και αξιοπρεπείς ζωές.
Η 25η έκθεση βιωσιμότητας, «Balance», είναι διαθέσιμη μόνο σε ψηφιακή μορφή στη διεύθυνση lufthansagroup.com/responsibility. Για τον εορτασμό της 25ης έκδοσης της έκθεσης, ο Όμιλος Lufthansa δημοσίευσε το video «Maintaining balance. Out of responsibility. 25 years of reporting on sustainability and the environment.»