H Lidl διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των 2 brand tour operator που διαθέτει προκειμένου να προσφέρει περισσότερες αποκλειστικές προσφορές λειτουργώντας ωστόσο συμπληρωματικά, σε επίπεδο πωλήσεων, ως προς την κύρια δραστηριότητα της αλυσίδας.
H μεγάλη γερμανική αλυσίδα σουπερμάρκετ μετά την απόκτηση και ενεργοποίηση του -πτωχευμένου- tour operator, JT Touristik, προσανατολίζεται στη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της στον τουρισμό, σε ένα προϊόν.
Ο JT Touristik προσφέρει δυναμικά πακέτα διακοπών σε προορισμούς παραλίας σε όλο τον κόσμο, που διατίθενται στην αγορά μέσω τουριστικών γραφείων και ΟΤΑ ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι δρα συμπληρωματικά στις διαδικτυακές προσφορές του Lidl Reisen.
Ο υπεύθυνος για το τμήμα τουρισμού της εταιρίας από το 2007, Christoph Hahn, επισημαίνει ότι ο όμιλος θα διατηρήσει τη στρατηγική των 2 brand, με διαφοροποιημένα προϊόντα, προσφέροντας διακοπές και άλλα ταξιδιωτικά προϊόντα μέσα από τις Lidl Holidays και JT Touristik ενώ η Lidl Holidays επικεντρώνεται στις πωλήσεις διακοπών, κρουαζιέρας και οδικών ταξιδίων σε ελκυστικές τιμές.
Σύμφωνα με τον κ. Hahn, ο JT Touristik θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στις διακοπές παραλίας προσθέτοντας όμως περισσότερα city break και οδικά ταξίδια στο μέλλον και η εταιρεία θα διευρυνθεί με περισσότερες οικογενειακές διακοπές και αποκλειστικά ξενοδοχεία και προσφορές.