Η HELL ENERGY αποτελεί ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brand FMCG στον κόσμο. Με παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες και καλύπτοντας τις ανάγκες της μέσω του δικού της εργοστασίου παραγωγής αλουμινένιων συσκευασιών και εμφιάλωσης, κατέχει ηγετική θέση σε αγορές όπως της Ελλάδας, της Βουλγαρίας, της Ρουμανίας, της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, της Σλοβακίας, της Κροατίας και της Κύπρου. Ο λόγος για μια αμιγώς Ουγγρική εταιρεία ενεργειακών ποτών που ιδρύθηκε το 2006 και έως σήμερα έχει καταφέρει να πρωταγωνιστεί, κυρίως λόγω της εξαιρετικής ποιότητας των προϊόντων της, της καλής σχέσης ποιότητας τιμής, την μεγάλη ποικιλία που διαθέτει στην γκάμα των προϊόντων της και τις δραστηριότητες επικοινωνίας μάρκετινγκ, οι οποίες περιλαμβάνουν συνεργασίες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνονται τα δημοφιλή ενεργειακά ποτά HELL ENERGY, τα ανθρακούχα αναψυκτικά XIXO, η σειρά ενεργειακών ποτών Gamer Edition, τα οποία δημιουργήθηκαν ειδικά για Gamers και οι ready-to-drink παγωμένοι καφέδες ENERGY COFFEE. Μάλιστα, τα συγκεκριμένα προϊόντα έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών, με την εταιρεία να προχωρά στη δημιουργία της ξεχωριστής γεύσης Black Coffee, αποκλειστικά για την ελληνική αγορά. Πρόσφατα διεύρυνε περισσότερο την γκάμα των προϊόντων της εντάσσοντας τα βιταμινούχα ροφήματα DeLaVie και Fizzy από τη Swiss Laboratory.
Η μεγάλη επιτυχία του brand αποδεικνύεται επίσης από τις συνολικές επενδύσεις της τάξεως των 400 εκατομμυρίων ευρώ, στις οποίες προέβη η εταιρεία την τελευταία δεκαετία προκειμένου να αναπτύξει τις εργοστασιακές της εγκαταστάσεις.
Πιο συγκεκριμένα, το 2010 η HELL ENERGY δημιουργεί την πρώτη της εργοστασιακή μονάδα 6.500 τ.μ ενώ το 2015 εγκαινιάζει κέντρο Logistics και αποθήκη 11.600 τ.μ με δυνατότητα αποθήκευσης 16.000 παλετών. Στη συνέχεια, πάντα με το αίσθημα ευθύνης απέναντι στο περιβάλλον, η εταιρεία αποφασίζει για την δημιουργία εργοστασίου παραγωγής αλουμινένιων συσκευασιών 42.000 τ.μ ενώ επεκτείνει το εργοστάσιο εμφιάλωσης με δυο νέες γραμμές. Το 2019, το παγκοσμίου φήμης ρομπότ Titan, κόβει την κορδέλα στα εγκαίνια των νέων, πλήρως αυτοματοποιημένων αποθηκευτικών εγκαταστάσεων της HELL ENERGY στην Ουγγαρία, με δυναμικότητα 31.000 παλετών. Τέλος, έπειτα από την μεγάλη επιτυχία που είχαν τα ENERGY COFFEE, η εταιρεία προχωρά στη δημιουργία ξεχωριστής εργοστασιακής μονάδας εμφιάλωσης 13.000 τ.μ. μέσω της οποίας παράγονται περισσότερα από 8 εκατομμύρια προϊόντα την ημέρα, τηρώντας τους αυστηρότερους κανόνες υγιεινής.
Ένας από τους ισχυρότερους άξονες της μεγάλης επιτυχίας της HELL ENERGY αποτελούν και οι άριστες πρακτικές μάρκετινγκ που υιοθετεί. Το πρώτο βήμα για την διεθνή επέκταση του brand της το έκανε το 2009, όταν συνεργάστηκε με την ομάδα Formula 1 της AT&T Williams. To 2018, τα HELL ENERGY αποκτούν χολιγουντιανό αέρα, με την εταιρεία να συνεργάζεται με τον διεθνούς φήμης ηθοποιό του Hollywood, Bruce Willis. Δυο χρόνια αργότερα η συνεργασία με τον γνωστό ηθοποιό επεκτείνεται, ενώ προστίθεται και η επίσης εκρηκτική Zuleyka Rivera στην καμπάνια για το λανσάρισμα των ENERGY COFFEE.
«Ξεκινήσαμε το 2006 με πίστη και όραμα στο προϊόν που δημιουργήσαμε, με στόχο να το γνωρίσει και να το αγαπήσει ο κόσμος. Έπειτα από 15 χρόνια παρουσίας, πάντα με γνώμονα την συνεχή εξέλιξη, τον καλό συνδυασμό ποιότητας-τιμής, την μέριμνα για την προστασία του περιβάλλοντος αλλά και τις επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ, καταφέραμε να εδραιώσουμε τo brand μας σε περισσότερες από 50 χώρες παγκοσμίως. Τα προϊόντα μας κατέχουν ηγετική θέση σε πολλές από τις αγορές που δραστηριοποιούμαστε αλλά δεν εφησυχαζόμαστε με αυτό. Βασικός μας στόχος παραμένει η ικανοποίηση των καταναλωτών μας διευρύνοντας συνεχώς την γκάμα των προϊόντων μας. Άλλωστε οι προσπάθειες για επέκταση του χαρτοφυλακίου μας συνεχίζονται με τελευταία την ένταξη των βιταμινούχων ροφημάτων από τη SWISS Laboratory.», δήλωσε ο Krisztián Schmidt, Creative Marketing Director της HELL.
Για την HELL ENERGY:
Η HELL ENERGY είναι ένας από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους παίκτες στην αγορά των FMCG προϊόντων και τα προϊόντα της πωλούνται κυρίως σε Ευρώπη και Ασία. Η HELL ENERGY ιδρύθηκε το 2006 ως μία οικογενειακή επιχείρηση και λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο έως σήμερα ως μία «mom και pop πολυεθνική εταιρεία». Το brand κατέκτησε ηγετική θέση στην αγορά της Ουγγαρίας μέσα σε μόλις 4 χρόνια από την ίδρυσή του. Χάρη στο εξαιρετικό του concept, τη δυναμική στρατηγική πωλήσεων και το αποτελεσματικό του marketing, το HELL σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλον τον κόσμο και είναι το κορυφαίο brand ενεργειακού ποτού σε χώρες όπως η Ρουμανία, η Σλοβακία, η Κροατία, η Ελλάδα και η Βουλγαρία. Από το 2017, η εταιρεία παράγει τα δικά της υλικά συσκευασίας, στο QUALITY PACK, το υπερσύγχρονο εργοστάσιο εμφιάλωσης της.
Το 2018, η HELL ENERGY γύρισε μια μοναδική διαφημιστική καμπάνια με τον σταρ του Hollywood, Bruce Willis. Χάρη στη συνεχή καινοτομία των προϊόντων της, η σειρά των βασισμένων στο γάλα, ready-to-drink ροφημάτων καφέ, Energy Coffe, είναι ήδη στην αγορά. Πρόσφατα, η HELL ENERGY επέκτεινε το portfolio της με τα βιταμινούχα ροφήματα SWISS από την Swiss Laboratory.
Οι 2 βασικοί πυλώνες της επιτυχίας της HELL ENERGY είναι η υψηλή ποιότητα και η ανταγωνιστική τιμή των προϊόντων της.