Η Chiquita στηρίζει το θεσμό του Pink Ribbon σε όλη την Ευρώπη, με το κλασσικό μπλε αυτοκόλλητο της να γίνεται ροζ για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.
Πιο αναλυτικά για δεύτερη συνεχόμενη φορά η Chiquita ενώνει τις δυνάμεις της με διάφορες οργανώσεις για τη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού και καθ’όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου το εμβληματικό μπλε αυτοκόλλητο της εταιρείας θα βάλει τα ροζ του.
Η καμπάνια πρωτοξεκίνησε για να στηρίξει τον Μήνα Ευαισθητοποίησης κατά του Καρκίνου του Μαστού και θα συμβάλλει στην αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το σημαντικό ζήτημα του καρκίνου του μαστού.
Μια από τις πρωτοβουλίες της Chiquita για τη βιωσιμότητα είναι το «Being a Good Neighbour», όχι μόνο στις κοινότητες που δραστηριοποιείται, αλλά και στις αγορές στις οποίες διαθέτει τα προϊόντα της. Μια από τις δεσμεύσεις της εταιρείας είναι να αυξήσει την ενημέρωση σχετικά με τον καρκίνο και την καταπολέμησή του.
Έτσι, για όλο τον Οκτώβριο, 200 εκατομμύρια μπανάνες Chiquita σε όλο τον κόσμο θα φορέσουν ένα ειδικό ροζ αυτοκόλλητο. Στόχος είναι να δοθεί έμφαση σε αυτό το τόσο ευαίσθητο ζήτημα που μας αφορά όλους – και όχι μόνο τον Οκτώβριο.