Δεν σας κρύβω πως αντιμετωπίζουμε την Αθήνα ως μια άλλη Βαρκελώνη σε επίπεδο δυναμικής και ανάδυσης στο διεθνές τουριστικό στερέωμα. Πόσο μάλλον, από τη στιγμή που αποτελεί μια από τις πιο παλιές πόλεις στον κόσμο, με εξαιρετικά πλούσια προϊστορία, μοναδικά αρχαιολογικά και ιστορικά μνημεία, με μια υπό διαμόρφωση Ριβιέρα που θα προσθέσει αξία και θα προσελκύσει τουρισμό ανώτερου οικονομικού επιπέδου, δημιουργική γαστρονομία και γεύσεις, εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες και προϊόντα κ.ο.κ. Υπάρχει, λοιπόν, μια αίσθηση πως προσφέρεται για διασκέδαση, αναψυχή και αναζωογόνηση!
Από την πλευρά μας, ως brand, θέλουμε να είμαστε παρόντες στη διαδικασία ανέλιξης και περαιτέρω ανάπτυξης της ίδιας της πόλης, συμβάλλοντας με τις δυνάμεις μας προς αυτή την κατεύθυνση». Υπογραμμίζεται πως η Hyatt Hotels Corporation, που εδρεύει στο Σικάγο των ΗΠΑ, διαθέτει ένα portfolio που απαρτίζεται από 14 premier brands, που με τη σειρά τους περιλαμβάνουν περισσότερες από 700 ξενοδοχειακές μονάδες σε παραπάνω από 50 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο.Οι «φρενήρεις» ρυθμοί οικονομικής ανάπτυξης προοιωνίζουν ζήτηση, ευκαιρίες και κέρδη!
O κ. Aoyama επίσης εξετάζει μια σειρά από απαραίτητες προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν οι χώρες της Νότιοανατολικής Ευρώπης, ώστε η Hyatt να αναζητά ευκαιρίες ανάπτυξης, δραστηριοποίησης και διείσδυσης στη γεωγραφική αυτή περιοχή. Ήδη, μάλιστα, η εταιρεία έχει συνάψει συμφωνίες για δύο ξενοδοχεία στην Τουρκία και τη Βουλγαρία, ενώ επεξεργάζεται τις λεπτομέρειες για ορισμένα ακόμη. «Ξέρετε, έχω την τύχη να εποπτεύω μια ευρύτερη γεωγραφική περιοχή, που με τη σειρά της βιώνει κάτι παραπάνω από σημαντικούς ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης και κατ’ επέκταση η προσέλκυση και διακίνηση κεφαλαίων βρίσκεται στην πρώτη γραμμή του καθημερινού ενδιαφέροντος. Αυτό είναι κάτι που οδηγεί σε αύξηση της ζήτησης και δημιουργεί ευκαιρία για εμάς προκειμένου να προσφέρουμε υψηλής ποιοτικής στάθμης προϊόντα και υπηρεσίες.
Δεν σας κρύβω πως τελευταία έχω εντείνει τις προσπάθειες και τις συζητήσεις με ενδιαφερόμενα μέρη, που με τη σειρά τους επιθυμούν να συνεργαστούν με την Hyatt. Ένας ακόμη καταλυτικός παράγοντας που βοηθά σημαντικά στην άνθηση της περιοχής σε επίπεδο οικονομικών, δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι απαρτίζεται από χώρες οι κάτοικοι των οποίων μέχρι πρότινος διέθεταν περιορισμένο κατά κεφαλήν εισόδημα και πλέον βιώνουν μια αντιστροφή της κατάστασης προς τα πάνω.
Ξαφνικά, λοιπόν, βρίσκονται με περισσότερα χρήματα που μπορούν να δαπανήσουν, οπότε νομοτελειακά θα αναζητήσουν να… γευτούν την όμορφη πλευρά της ζωής, που συνδέεται με αγαθά και υπηρεσίες της τουριστικής βιομηχανίας. Στόχος μας είναι τα αμέσως επόμενα χρόνια να βρισκόμαστε τουλάχιστον σε κάθε πρωτεύουσα των χωρών που απαρτίζουν τη γεωγραφική περιοχή που εποπτεύω» τόνισε ο κ. Aoyama.
Η (διαφορετική) ρωσική πραγματικότητα
Η εξιστόρηση της εξελικτικής πορείας μιας σειράς χωρών της Νοτιοανατολικής Ευρώπης φέρνει για τον κ. Aoyama μνήμες από το κοντινό παρελθόν και δη σε ό,τι αφορά τη Ρωσία, αλλά και τις χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Κρατών (ΚΑΚ). Βλέπετε, ο ίδιος βίωσε τη δυναμική εμφάνισή τους στο προσκήνιο του διεθνούς τουρισμού, σε σημείο ώστε σήμερα να ανήκουν σε μια εντελώς ξεχωριστή κατηγορία τουρισμού, με έντονα στοιχεία και μοναδικά χαρακτηριστικά.
Η Hyatt International βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με επιχειρηματίες του κλάδου στηνησιωτική Ελλάδα (π.χ. στη Μύκονο) για τη σύναψη συμφωνιών συνεργασίας. Εκτιμάται δε, πως κατά την προσεχή διετία η εταιρεία αναμένεται να έχει σαφώς πιο έντονη παρουσία στη χώρα μας, προσφέροντας στους επισκέπτες της μοναδική φιλοξενία και upscale υπηρεσίες.”
«Η ρωσική επικράτεια και η εκεί δραστηριοποίησή μας παίζει θεμελιώδη ρόλο στην ενδυνάμωση των συνολικών μας μεγεθών. Γιατί, μπορεί να μην αποτελούμε τον μεγαλύτερο “παίκτη” του κλάδου σε επίπεδο απόλυτων αριθμών υπό την έννοια του πλήθους των ξενοδοχείων ή των διαθέσιμων δωματίων, εντούτοις κατέχουμε την αδιαμφισβήτητη πρωτιά σε ό,τι αφορά τα μεγέθη των upper scale τομέων. Εξάλλου, δεν υποστηρίζαμε ποτέ πως μας ενδιαφέρει η ποσότητα έναντι της ποιότητας. Κάθε άλλο!
Μάλιστα, ένα ακόμη στοιχείο που εξηγεί πολλά, είναι και το γεγονός πως κάθετι το διαχειριζόμαστε κεντρικά ως εταιρεία, δίχως να συνάπτουμε απαραίτητα συμφωνίες management με τρίτα μέρη και εν γένει συνεργάτες. Υπό αυτό το πρίσμα, ήμασταν η πρώτη διεθνής ξενοδοχειακή αλυσίδα που διείσδυσε στο Μπακού, το Κιργιστάν, το Τατζικιστάν κ.λπ., διά μέσω της δημιουργίας αντίστοιχων ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων υψηλής ποιοτικής στάθμης και αξίας!» υπογράμμισε ο κ. Aoyama.