Η HORECA 2019, η μεγάλη διεθνής έκθεση για την τροφοδοσία και τον εξοπλισμό των Ξενοδοχείων και των μονάδων Μαζικής Εστίασης στην Ελλάδα, πραγματοποιήθηκε 8–11 Φεβρουαρίου στο Metropolitan Expo και φιλοξένησε 550 εκθέτες καθώς επίσης και πλούσιες παράλληλες εκδηλώσεις, συγκεντρώνοντας πλήθος ποιοτικών επισκεπτών.

Από τη Στέλλα Αυγουστάκη

Horeca 2019Οσοι βρέθηκαν στο Metropolitan Expo κατά τις τέσσερις ημέρες διεξαγωγής της HORECA είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά προϊόντα, λύσεις κι υπηρεσίες που αφορούν ξενοδοχεία, εστιατόρια, χώρους μαζικής εστίασης, café, μπαρ κ.ο.κ. Όπως και στην ΧΕΝΙΑ, έτσι και στην HORECA, οι ποιοτικοί εκθέτες που συγκεντρώθηκαν κι οι σημαντικές B2B συμφωνίες που πραγματοποιήθηκαν κέρδισαν το στοίχημα διοργάνωσης κι εκθετών. Χαρακτηριστικό είναι, μάλιστα, ότι οι χιλιάδες επαγγελματίες από τον χώρο της φιλοξενίας εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους από τον όγκο, την ποικιλία, την ποιότητα και την καινοτομία των εκθεμάτων, ενώ είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν σχετικά με πρωτότυπες ιδέες κι ενδιαφέρουσες προτάσεις που παρουσιάστηκαν στα special events.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν ξεχωριστές εκδηλώσεις, πέντε εκ των οποίων «έτρεχαν» παράλληλα με την έκθεση καθ’όλη τη διάρκεια του τετραημέρου.
Αυτές ήταν Το Beer Day, που έκανε την «παρθενική» του εμφάνιση, το Beer and Spirit Show, τα Coffee Events, το Gastronomy Forum, το Ελληνικό Πρωινό και, φυσικά, η Γενική Συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, που για μια ακόμα χρονιά πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης.

Η 8η Γενική Συνέλευση του ΞΕΕ στη HORECA

Horeca 2019Στην 8η κατά σειρά Γενική Συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) που πραγματοποιήθηκε κατά την πρώτη μέρα λειτουργίας της έκθεσης συμμετείχαν πάνω από 1.000 ξενοδόχοι από όλη τη χώρα. Οι επαγγελματίες του κλάδου της ξενοδοχίας γνωστοποίησαν τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους, σχετικά με την κυβερνητική πολιτική σε μια σειρά από ζητήματα, όπως η υπερφορολόγηση, η βραχυχρόνια ενοικίαση κι οι υψηλές ασφαλιστικές εισφορές. Ο Πρόεδρος, μάλιστα, του ΞΕΕ, Αλέξανδρος Βασιλικός, μιλώντας στο FOOD SERVICE, έστειλε το δικό του μήνυμα στην κυβέρνηση. «Από μια αγελάδα δεν μπορείς να παίρνεις και κρέας και γάλα. Στους ξενοδόχους έχω να πω μόνο, υπομονή κι υπομονή», τονίζοντας ότι πρέπει η Ελλάδα να επενδύσει στην υποδομή.

Εκτιμάται ότι, κάτι παραπάνω από 125.000 επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε επιχειρήσεις τόσο του ξενοδοχειακού, όσο και του ευρύτερου επισιτιστικού κλάδου, επισκέφτηκαν τους χώρους διεξαγωγής της έκθεσης στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo στα Σπάτα.

Ο κύριος Βασιλικός δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο project του ΞΕΕ, που δεν είναι άλλο από το «Ελληνικό Πρωινό», λέγοντας ότι «το 2019 θα είναι έτος εξωστρέφειας, καθώς το Επιμελητήριο επενδύει στην προβολή του προγράμματος, τόσο μέσω στοχευμένων ενεργειών όσο και του νέου site του ΞΕΕ». Παράλληλα, σημείωσε πως ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση του Ινστιτούτου Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων, του επιστημονικού ερευνητικού βραχίονα του ΞΕΕ, ενώ ανακοινώθηκε το Preview Pro. Πρόκειται για τη νέα υπηρεσία του ΞΕΕ, ένα μηνιαίο report αναφορικά με τη φήμη κάθε ξενοδοχείου στα social media και το web booking, με τον κύριο Βασιλικό να τονίζει «Data is oil», καθώς, όπως υπογράμμισε, «το PreviewPro θα δίνει πληροφορίες και σχόλια που θα καθοδηγούν τον ξενοδόχο ,προκειμένου να προβεί στις αναγκαίες βελτιώσεις».

Special events με special περιεχόμενο

Horeca 2019Στο μεταξύ, τα πολλαπλά σεμινάρια, οι ζωντανές επιδείξεις, οι ενημερωτικές ημερίδες κι η εκπαίδευση σε ποικίλες τεχνικές που πραγματοποιήθηκαν στην έκθεση υπό δομημένους θεματικούς άξονες, όπως Web Hotel, Gastronomy Forum, Beer and Spirits Show, Beer Day, Coffee Events, «κέντρισαν» το ενδιαφέρον αρκετών επισκεπτών, οι οποίοι θέλησαν να πληροφορηθούν κάθε τάση και νεότερη εξέλιξη που κυκλοφορεί στην αγορά και δη στον τομέα ενδιαφέροντός τους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας