H νέα καμπάνια του ΕΟΤ. Ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής των τελευταίων 10 χρόνων θα τρέξει ο ΕΟΤ σε μια καμπάνια έξι μηνών, με κεντρικό μότο «Αll you want is Greece – Ό,τι χρειάζεσαι είναι η Ελλάδα». Παράλληλα θα τρέξει η νέα πρωτότυπη καμπάνια «Sunshine Discount» ως αποτέλεσμα συνεργασίας του ΕΟΤ με την Aegean.
Βασικοί άξονες το Last Minute και ο Θεματικός Τουρισμός
Φέτος ο ΕΟΤ υλοποιεί τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής της τελευταίας δεκαετίας με προϋπολογισμό ύψους 22,9 εκατ. ευρώ. Στο κομμάτι της διαφήμισης εντάσσεται η συνεργασία με 18 αεροπορικές εταιρείες και 76 tour operators του εξωτερικού, με προϋπολογισμό 10,5 εκατ. ευρώ, ενώ παράλληλα υλοποιείται προβολή σε ψηφιακά κανάλια του εξωτερικού ύψους 12,6 εκατ. ευρώ.
Βασικό μήνυμα της καμπάνιας είναι το «Αll you want is Greece». Η επικοινωνιακή δομή των βίντεο εστιάζει στην εξέταση σε διαφορετικά κοινά-στόχους (target groups) του τι χρειάζονται, τι επιθυμούν μετά από μια περίοδο «κλεισίματος» θέτοντας το ερώτημα: «Τι πραγματικά ζητάει η ψυχή σας;» και, στη συνέχεια, στην προβολή της πρότασης – ιδανικής απάντησης, που είναι η Ελλάδα, με τα επιμέρους χαρακτηριστικά στοιχεία του τουριστικού της προϊόντος.
H καμπάνια στοχεύει σε όσους έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Ελλάδα και για ανταγωνιστικούς προορισμούς
Η καμπάνια «All you want is Greece» περιλαμβάνει 5 σύντομα βίντεο: ένα κεντρικό και 4 θεματικά για τον θαλάσσιο τουρισμό, τη γαστρονομία, την ευεξία και τον τουρισμό πολυτελείας, τις υπαίθριες δραστηριότητες και τον πολιτιστικό τουρισμό. Ο γ.γ. του ΕΟΤ Δ. Φραγκάκης ανέφερε, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της καμπάνιας που πραγματοποιήθηκε στις 13 Μαΐου, ότι σύντομα θα ανακοινωθούν και άλλες πρωτοβουλίες, από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μέχρι τα κινούμενα σχέδια, καθώς και ότι το νέο portal του ελληνικού τουρισμού, visitgreece.gr, βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία και θα παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες ημέρες.
Το διαφημιστικό πρόγραμμα αυτό στηρίζεται στη στρατηγική προώθησης ενός «νέου αφηγήματος για τον ελληνικό τουρισμό» το οποίο ξεφεύγει από το μοντέλο «ήλιος–θάλασσα» και ενσωματώνει τους παράγοντες άνθρωπος, αξίες και εμπειρίες.
«Sunshine Discount» Η νέα πρωτότυπη δυναμική καμπάνια ΕΟΤ & Aegean
Για 4η συνεχόμενη χρονιά ο ΕΟΤ και η Aegean ενώνουν τις δυνάμεις τους για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας τη νέα διαφημιστική καμπάνια «Sunshine Discount», σε κοινή διαδικτυακή συνέντευξη τύπου. H νέα δυναμική καμπάνια «Sunshine Discount», η οποία υλοποιήθηκε μέσα από στρατηγική συνεργασία του ΕΟΤ και της Aegean, απευθύνεται σε 10 ευρωπαϊκές χώρες, στοχεύει στα χαρακτηριστικά της ζήτησης που θα κυριαρχήσουν το 2021, δηλαδή τις last-minute κρατήσεις, και σκοπό έχει να πείσει τους αναποφάσιστους Ευρωπαίους που θέλουν να ταξιδέψουν να επισκεφθούν την Ελλάδα για να απολαύσουν τον ζεστό καιρό και τις διαφορετικές εμπειρίες που προσφέρει, καλύπτοντας όλα τα γούστα.
Η καμπάνια παρουσιάστηκε από τον γ.γ. του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και τη διευθύντρια εταιρικών υποθέσεων της Aegean, Mαρίνα Σπυριδάκη. Η καμπάνια τρέχει ήδη δύο εβδομάδες με ενθαρρυντικά πρώτα αποτελέσματα σε επίπεδο κρατήσεων (ιδίως από τη Γερμανία και τη Γαλλία) και θα συνεχιστεί για εννέα μήνες, προωθώντας το ελληνικό καλοκαίρι αλλά και, αργότερα, τα φθινοπωρινά ταξίδια στην Ελλάδα και το city break. Περιλαμβάνει βίντεο και δυναμικά μπάνερ. Σε αυτά συγκρίνονται σε πραγματικό χρόνο η θερμοκρασία στη χώρα του υποψήφιου επισκέπτη με τη θερμοκρασία στη χώρα μας. Από τη σύγκριση αυτή θα προκύπτει έκπτωση στο αεροπορικό εισιτήριο μέσω της Aegean. Οι ταξιδιώτες παραπέμπονται στην ιστοσελίδα της Aegean, όπου κερδίζουν εκπτώσεις στα εισιτήριά τους. Επιπλέον, στο πλαίσιο της καμπάνιας, έξι ξένοι influencer θα ταξιδέψουν στην Ελλάδα «με εγγύηση τον “hot” καιρό των ελληνικών προορισμών», ένα στοιχείο που αποτελεί τη βάση της καμπάνιας.
Παρά το ασταθές διεθνές περιβάλλον στον τουρισμό αυτό το καλοκαίρι, ο κ. Φραγκάκης εκτίμησε ότι η καμπάνια θα πάει καλά, καθώς έχει λάβει υπόψη της τις ιδιομορφίες της αγοράς φέτος στα ταξίδια, όπως την άνοδο (εάν όχι κυριαρχία) των απρογραμμάτιστων ταξιδιών της τελευταίας στιγμής, και το γεγονός ότι μπορεί να γίνεται επιλογή προβολής σε συγκεκριμένες χώρες και ομάδες ταξιδιωτών.
Η κ. Σπυριδάκη τόνισε ότι η καμπάνια στοχεύει σε όσους έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την Ελλάδα και για ανταγωνιστικούς προορισμούς, ώστε να κάνουν κράτηση. Επίσης, υπογράμμισε ότι, λόγω της δυναμικής φύσης της, μπορεί να προσαρμόζεται και να μετατοπίζεται σε συγκεκριμένες αγορές, ανάλογα με τις εξελίξεις. Απαντά δε συναισθηματικά στον τρόπο με τον οποίο φαίνεται ότι θα αντιδράσει ο ταξιδιώτης αυτή τη χρονιά. Παράλληλα, η Aegean έχει διαμορφώσει το πρόγραμμα πτήσεων, ώστε να διασφαλίζεται η γρήγορη άφιξη των ταξιδιωτών στα νησιά, χωρίς στάσεις, ενώ το Digital Green Certificate και η πρόοδος των εμβολιασμών θα συμβάλουν σε μια ομαλή τουριστική πορεία το 2021, σημείωσε η κ. Σπυριδάκη.