Η Golden Chemicals ΑΒΕΕ στήριξε ως Αποκλειστικός Χορηγός έρευνα με θέμα το προφίλ και την ικανοποίηση πελατών, καθώς και την απόδοση των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης για έκτη συνεχή χρονιά και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη GBR Consulting. Για τη διενέργεια της έρευνας συγκεντρώθηκαν στοιχεία κατά την περίοδο Οκτωβρίου 2016 – Ιανουαρίου 2017, σε δείγμα περίπου 1.200 ερωτηματολογίων και με τη συμμετοχή 41 ξενοδοχείων 1*-5*.
Η επίσημη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «Holiday Inn» της Θεσσαλονίκης στις 6 Απριλίου, από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης κ. Αριστοτέλη Θωμόπουλο και τον Managing Consultant της GBR κ. Stefan Merkenhof. Η εκδήλωση στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, καθώς την τίμησαν με την παρουσία τους δημοσιογράφοι, καθώς και σημαντικοί εκπρόσωποι της Πολιτείας, της Αυτοδιοίκησης, των τουριστικών και άλλων φορέων της πόλης. Μεταξύ αυτών, ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού της ΠΚΜ, κ. Αλέξανδρος Θάνος, η Αντιπεριφερειάρχης Μ.Ε. Θεσσαλονίκης της ΠΚΜ και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Μάρκετινγκ Νομού Θεσσαλονίκης, κα Βούλα Πατουλίδου και ο Αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης, κ. Σπύρος Πέγκας, οι οποίοι και απηύθυναν σύντομο χαιρετισμό.
Ο κ. Κώστας Τσιγαρίδας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Golden Chemicals, παρευρέθη επίσης στην εκδήλωση και δήλωσε σχετικά: «Πέρσι η εταιρεία μας στήριξε ως Χορηγός την αντίστοιχη έρευνα της ΕΞΘ και δεσμεύτηκε ότι θα συνεχίσει να ενισχύει αυτή την αξιόλογη προσπάθεια. Έτσι λοιπόν, η Golden Chemicals με χαρά στέκεται στο πλευρό της Ένωσης για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αυτή τη φορά μάλιστα ως Αποκλειστικός Χορηγός της Έρευνας. Το όραμά μας για μια πιο ανταγωνιστική και κερδοφόρα τουριστική βιομηχανία προϋποθέτει την ενίσχυση της δράσης των τοπικών τουριστικών φορέων. Αυτό πράττουμε από το 1981 μέχρι σήμερα, πραγματοποιώντας συστηματικές επενδύσεις και χορηγίες που ξεπερνούν τα 500.000 ευρώ και συμβάλλουν ουσιαστικά στην αναβάθμιση του εγχώριου τουριστικού προϊόντος».
Αξίζει να αναφερθεί ότι σύμφωνα με την έρευνα, με αύξηση της ζήτησης, η οποία συνοδεύεται από ανάλογη αύξηση της πληρότητας και φτάνει τα επίπεδα πόλεων, όπως το Ντίσελντορφ και η Κολωνία. Παράλληλα, η Θεσσαλονίκη έχει αναδειχθεί σε σημαντικό πόλο έλξης τουρισμού, ενώ στις δέκα κύριες αγορές της πόλης συγκαταλέγονται οι Τουρκία, Ρουμανία, Σερβία & Μαυροβούνιο και Βουλγαρία που αντιπροσωπεύουν το 23% των διανυκτερεύσεων αλλοδαπών στα ξενοδοχεία της πόλης.
Αν επιθυμείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έρευνα, μπορείτε να επισκεφθείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης www.tha.travel