Με ιδιαίτερη χαρά η EyeWide Digital Marketing Agency παρέλαβε τα τρία βραβεία αριστείας που κέρδισε στο πλαίσιο των Greek Hospitality Awards 2018. Η εκδήλωση της απονομής έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο Divani Apollon Palace & Thalasso στην Αθήνα, την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018, και η διοργάνωση έγινε από την Ethos Events και το περιοδικό ΧΡΗΜΑ.
H EyeWide έλαβε μέρος σε τρεις κατηγορίες και διακρίθηκε σε όλες. Συγκεκριμένα κέρδισε:
1) Χρυσό βραβείο για την κατηγορία Best Hotel Digital Marketing Agency
Στην EyeWide καινοτομούν πάνω από 10 χρόνια στον τομέα του hotel digital marketing, με πολύ σημαντικές επιτυχίες. Όλοι οι συνεργάτες της εταιρείας εργάζονται για ένα άρτιο αποτέλεσμα, και φυσικά για την υλοποίηση των προσδοκιών κάθε ξενοδόχου: Την εξάπλωση του brand και την αύξηση των individual κρατήσεων.
2) Ασημένιο βραβείο για την κατηγορία Best Digital Advertising and performance campaign
Η Eyewide μέσω της ολιστικής προσέγγισης σε επίπεδο Online Sales, διεύρυνε και εξειδίκευσε το κοινό του Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa που βρίσκεται στη Σαντορίνη. Μέσω των Performance Campaigns κατάφεραν να κάνουν τις Online Πωλήσεις συνολικά αλλά και το website, Νο1 κανάλι σε revenues με αύξηση από το 2016 στο 2017 πάνω από 70%.
3) Ασημένιο βραβείο για την κατηγορία Best Hotel Marketing & Social Media Provider
Τα Social Media αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής του Digital Marketing. Τα τελευταία χρόνια ο όγκος των Social Media projects της Eyewide Digital Marketing Agency, αυξήθηκε κατά 200%, ενώ οι ανανεώσεις των συμβολαίων με τα ξενοδοχεία κινούνται στο 97%.
Τα βραβεία παρέλαβαν οι co-founders της EyeWide, κ. Μηνάς Λιαπάκης και κ. Λευτέρης Τριχάκης , καθώς και ο κ. Αντώνης Παπαχρυσάνθου, υπεύθυνος του Performance Ads Department της εταιρείας. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η κατάταξη των βραβείων ορίζεται ύστερα από την ψηφοφορία της Επιτροπής, αλλά και την ψήφο του κοινού.