Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στρέφουν στην Ελλάδα τα φώτα του παγκόσμιου ενδιαφέροντος γύρω από τον τελικό του UEFA Champions League, και πιο συγκεκριμένα στη Μύκονο, με την πρωτοβουλία του Heineken Champions Voyage, μιας μεγάλης παγκόσμιας διοργάνωσης που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας.
Από φέτος, και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον τελικό του UEFA Champions League εν πλω, στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της Μυκόνου. Η πρωτοβουλία αυτή, που αποτελεί άλλη μια ψήφο εμπιστοσύνης της HEINEKEN στην Ελλάδα, θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και δημιουργώντας έτσι οφέλη για την ελληνική οικονομία, σε τοπικό αλλά και εθνικό επίπεδο.
Πιο συγκεκριμένα, το Heineken Champions Voyage θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο, καλώντας τους να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία. Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFA Champions League και θα περάσουν μαγευτικές στιγμές στο νησί των ανέμων, τη Μύκονο.
Το Heineken Champions Voyage θα συνοδευτεί και από μία ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε περισσότερες από 50 χώρες, με πρωταγωνιστές την Ελλάδα και τη Μύκονο. Αντίστοιχα, οι προσκεκλημένοι, δημοσιογράφοι και καταναλωτές, θα δημιουργήσουν φωτογραφικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια αναφορές (impressions) , τόσο για την ενέργεια όσο και για τη χώρα μας.
Τη Συνέντευξη Τύπου τίμησαν επίσης με την παρουσία τους ο κύριος Γιώργος Χατζημάρκος, Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, ο οποίος δήλωσε: «Η επιλογή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας μας γεμίζει χαρά και ευθύνη. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Heineken για τη μάχη που έδωσε να έρθει αυτή η διοργάνωση στη Μύκονο», ο κύριος Κωνσταντίνος Κουκάς, Δήμαρχος Μυκόνου, ο οποίος σημείωσε πως η Μύκονος πάντα πρωτοπορεί στην ανάπτυξη του τουρισμού θέλοντας να προβάλει το θετικό πρόσωπο της χώρας μας, παράγοντας θετικές ειδήσεις, και τώρα θα μπορεί να το κάνει με σύμμαχο τη Heineken και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Το «παρών» έδωσε επίσης ο κύριος Ανδρέας Στυλιανόπουλος, Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος, Navigator Travel & Tourism και Μέλος Δ.Σ. ΣΕΤΕ, ο οποίος στον χαιρετισμό του είπε μεταξύ άλλων: «ο κλάδος του τουρισμού έχει συνεισφέρει σημαντικά στην Ελλάδα τη δύσκολη αυτή περίοδο καθώς γίνεται σημείο σύζευξης με τους υπόλοιπους τομείς της οικονομίας. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία με το πνεύμα εξωστρέφειάς, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται η χώρα μας». Τέλος, την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του και ο κύριος Γιώργος Τζιάλλας, Γενικός Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής, Κωνσταντίνος Κουκάς, Δήμαρχος Μυκόνου.