Για 12η συνεχή χρονιά, η μπανάνα Chiquita έδωσε το παρών στο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας, προσφέροντας πολύτιμη ενέργεια σε όλους και βοηθώντας τους να ολοκληρώσουν με επιτυχία αυτόν τον τόσο σπουδαίο αγώνα. Η Chiquita ήταν για ακόμη μια χρονιά το επίσημο φρούτο της διοργάνωσης, στο πλαίσιο της μακρόχρονης συνεργασίας που έχει η εταιρεία στην Ελλάδα με τον ΣΕΓΑΣ.
Φέτος, το ραντεβού δόθηκε για το Σάββατο 09 και την Κυριακή 10 Νοεμβρίου με πλήθος συμμετοχών που και φέτος έσπασαν κάθε ρεκόρ, αφού ξεπέρασαν τις 60.000 σε όλες τις κατηγορίες αγώνων και προσέλκυσαν δρομείς από 120 διαφορετικές χώρες. Πιο συγκεκριμένα, ο Μαραθώνιος Δρόμος είχε 20.000 συμμετοχές, ο αγώνας των 10 χλμ. είχε 12.000 συμμετοχές, 20.000 είχε ο αγώνας των 5 χμλ και άλλες 8.000 ήταν οι συμμετοχές στους μικρότερους αγώνες.
Και στις δυο ημέρες του αγώνα η Chiquita μοίρασε περισσότερες από 60.000 premium μπανάνες Chiquita σε όλους τους αθλητές που έτρεξαν την αυθεντική διαδρομή των 42 χλμ, αλλά και τους παράλληλους δρόμους των 5 και 10 χλμ, καθώς επίσης και στους χιλιάδες θεατές και παιδιά που βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας για να γιορτάσουν αυτή την ξεχωριστή για τον αθλητισμό μέρα.
Ο Γενικός Διευθυντής της Chiquita Hellas, κ. Νίκος Στεφανίδης δήλωσε σχετικά: «Ο Αυθεντικός Μαραθώνιος της Αθήνας είναι μια ιστορική αθλητική διοργάνωση από την οποία η Chiquita δεν θα μπορούσε να λείπει. Η μπανάνα είναι το φρούτο του αθλητή, αφού αναπληρώνει άμεσα το μυϊκό γλυκογόνο μετά από έναν τόσο απαιτητικό αγώνα, και είναι χαρά μας να συμβάλλουμε και εμείς με τη σειρά μας στην επιτυχία της διοργάνωσης, μοιράζοντας μπανάνες Chiquita και δίνοντας ενέργεια σε όλους τους συμμετέχοντες.»
Η Chiquita είχε επίσης και ειδικό περίπτερο στο Sponsor’s Village, όπου μοίρασε μπανάνες σε όλους τους στους επισκέπτες. Παράλληλα μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη Miss Chiquita, να φωτογραφηθούν μαζί της και να πάρουν μικρά δώρα. Επίσης, η συμμετοχή της Chiquita στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ενισχύθηκε από τις blogger Μαρία Λιόντου (MommyJammi) και Μυρτώ Κάζη (Yes I Do), οι οποίες επισκέφτηκαν το περίπτερο, συνομίλησαν με κόσμο και πολλαπλασίασαν τα μηνύματα της εταιρείας και της διοργάνωσης μέσα από τις πλατφόρμες τους στα social media.