Η Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας συνεργάστηκε με την Google στο πρόγραμμα «Grow Greek Tourism Online» που πραγματοποιήθηκε στις Σέρρες με θέμα τις ψηφιακές δεξιότητες και την ανάπτυξη του τουρισμού.
Ειδικότερα, παρουσία του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στις Σέρρες, στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Σερρών, εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και η Google, με θέμα «Ψηφιακές δεξιότητες για την ανάπτυξη του τουρισμού στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας».
«Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας έχουμε θέσει πολύ ψηλά στην ατζέντα μας την καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες. Πιστεύουμε ότι με εργαλείο τις νέες τεχνολογίες οι επιχειρήσεις στον κλάδο του τουρισμού μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία με τους πελάτες τους, να μεταδώσουν ακόμα πιο αποτελεσματικά τα μηνύματά τους και να προσελκύσουν ακόμη περισσότερους επισκέπτες. Η Google και το πρόγραμμα “Grow Greek Tourism Online” αποτελεί ένα πραγματικά κορυφαίο εργαλείο που θα μας επιτρέψει να ενισχύσουμε περαιτέρω τις νέες τεχνολογίες στην προώθηση και την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Στόχος μας είναι να προβάλλουμε όχι μόνο το παραδοσιακό μοντέλο “ήλιος – θάλασσα”, αλλά να επιμηκύνουμε την τουριστική περίοδο σε 12 μήνες τον χρόνο, παρουσιάζοντας όλες τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που διαθέτει η Κεντρική Μακεδονία», υπογράμμισε στο χαιρετισμό του ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αλέξανδρος Θάνος αναφέρει: «Η προσπάθειά μας για την τουριστική αναβάθμιση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και την καθιέρωσή της σε έναν από τους σημαντικότερους τουριστικούς προορισμούς της χώρας μας είναι επίμονη και συνεχής. Έχουμε πλήρη επίγνωση του ρόλου που παίζει η ψηφιακή εξέλιξη στο σύνολο των επαγγελματικών δραστηριοτήτων και επενδύουμε σε αυτήν για να ενισχύσουμε τις δυνατότητές του τόπου μας. Το πρόγραμμα “Grow Greek Tourism Online” της Google αποτελεί μια εξαιρετική πρωτοβουλία, που θα ενισχύσει τις ψηφιακές δεξιότητες στις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις της Περιφέρειας και θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της περιοχής. Ευχαριστούμε θερμά τη Google για αυτή τη συνεργασία, η οποία θεωρούμε ότι θα εφοδιάσει τους φορείς τους τουρισμού με νέες δεξιότητες και νέες γνώσεις, που θα επιστρέψουν ως προστιθέμενη αξία στην Περιφέρειά μας».
Κατά την παρουσίαση του προγράμματος της Google «Grow Greek Tourism Online», που αφορά στην παροχή δωρεάν συμβουλευτικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών προς τις τοπικές τουριστικές επιχειρήσεις, ο υπεύθυνος της Google σε θέματα τουρισμού Ορέστης Ανδριάνης επισήμανε, μεταξύ άλλων, ότι σε σχέση με το 2017, το 2018 οι διαδικτυακές αναζητήσεις για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικό προορισμό αυξήθηκαν κατά 27 %, με την Αγγλία, τη Γερμανία και τη Ρουμανία να εκδηλώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Σύμφωνα με τη Google, oι διαδικτυακές αναζητήσεις για τον τουριστικό προορισμό της Πιερίας αυξήθηκαν κατά 60% το 2018, ενώ μόνο τον μήνα Μάρτιο του 2019 η μηχανή αναζήτησης της Google μέτρησε πάνω από 1 εκατομμύριο αναζητήσεις για τη Λίμνη Κερκίνη.
Από την πλευρά του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης, υπό την αιγίδα του οποίου τέθηκε η εκδήλωση, μίλησε η εκπρόσωπος της Διεύθυνσης Στρατηγικού Σχεδιασμού και Καινοτομίας του υπουργείου Θεώνη Κασβίκη. Η κ. Κασβίκη αναφέρθηκε αναλυτικά στις δράσεις της «Εθνικής Συμμαχίας για την ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και της απασχόλησης στην Ελλάδα, που «στοχεύει στο συγκερασμό των δύο τομέων καθώς και επιχειρήσεων πληροφορικής και φορέων εκπαίδευσης, μέσω συνεργειών, που ενισχύονται με την υλοποίηση δράσεων για την αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων και τη γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος».