Γιατί το «Ελληνικό Πρωινό» δίνει υπεραξία στον τουρισμό της Ελλάδας; Πώς κατάφερε το «Ελληνικό Πρωινό» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου να καθιερωθεί σε διάφορα ξενοδοχεία της χώρας;
Το «Ελληνικό πρωινό» το Brand που δημιούργησε και ανάδειξε το ΞΕΕ κατάφερε να μετατρέψει το πιο απλό ελληνικό πιάτο σε απόλυτη gourmet απόλαυση που θέλουν όλοι οι τουρίστες να δοκιμάσουν. Το «Ελληνικό πρωινό» κατάφερε να αναδείξει ένα κομμάτι του τοπικού πολιτισμού, τα συστατικά και τις ξεχασμένες συνταγές κάθε ελληνικής περιοχής και να δώσει στους ξένους επισκέπτες την ευκαιρία να πάρουν «γεύση από αυθεντική Ελλάδα» συνδέοντας στην πράξη τη γαστρονομία με τον τουρισμό.
Πώς δημιουργεί υπεραξία στον ελληνικό τουρισμό;
Αυτό που ξεκίνησε σαν ένα δειλό εγχείρημα έχει φτάσει να έχει πάνω από 1.100 ξενοδοχεία στο δίκτυο των συνεργατών του. Πρόκειται για ξενοδοχεία που σερβίροντας το ελληνικό πρωινό γίνονται ταυτόχρονα και πρεσβευτές της ελληνικής γαστρονομίας και του ελληνικού πολιτισμού.
Αυτό είναι πολύ σημαντικό εφόσον λάβει κανείς κατά νου ότι η παγκόσμια τάση της εποχής αφορά αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες με την γαστρονομία να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στα μελλοντικά ταξιδιωτικά σχέδια των τουριστών. Έτσι με τον τρόπο αυτό, η φιλόδοξη πρωτοβουλία «Ελληνικό Πρωινό» του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία εξερεύνησης στην γαστρονομική κληρονομιά ενός τόπου αναβαθμίζοντας συνολικά την προσφερόμενη τουριστική εμπειρία.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι τα αποτελέσματα σχετικών ερευνών δείχνουν ότι οι επισκέπτες θέτουν σε υψηλή προτεραιότητα την επαφή με την τοπική γαστρονομία, επιλογή που επιβεβαιώνεται από την ιδιαίτερα θετική αποδοχή του «Ελληνικού Πρωινού» στα ξενοδοχεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ενώ όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι αντιλαμβάνονται την αξία της πιστοποίησης, σαν ένα “συν” στις υπηρεσίες τους.
Στο σημείο αυτό σημειώνεται ότι πολλοί ξενοδόχοι ήταν ιδιαίτερα αρνητικοί στην συγκεκριμένη πρωτοβουλία όταν βρισκόταν στο ξεκίνημα της καθώς οι προδιαγραφές για καθαρές και ντόπιες γεύσεις ανέβαζαν πολύ το κόστος των προϊόντων.
Αυτή η αρχική δυσπιστία μοιάζει ωστόσο να μην υπάρχει πλέον καθώς όπως δείχνουν έρευνες από πλατφόρμες αναζήτησης κρατήσεων δίνουν το πρωινό ως τρίτο κριτήριο από τα 17 συνολικά, στην ολοκληρωμένη αξιολόγηση ενός ξενοδοχείου.