Οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής (last-minute) τον Αύγουστο βοήθησαν τη Γερμανική ταξιδιωτική βιομηχανία να ανακάμψει μετά από μια κακή αρχή που είχε το 2019, σύμφωνα με την τελευταία μηνιαία ανάλυση πωλήσεων της Travel Insights.

Οι καθυστερημένες κρατήσεις στις καλοκαιρινές διακοπές του 2019 αυξήθηκαν κατά 7% τον περασμένο μήνα από πλευράς εσόδων, εξαλείφοντας έτσι τη σωρευτική πτώση που είχε σημειωθεί κατά το μεγαλύτερο μέρος του έτους και ανεβάζοντας έτσι την καλοκαιρινή περίοδο στα ποσοστά της περασμένης χρονιάς, σύμφωνα με ανάλυση πωλήσεων από 2.000 αντιπροσωπευτικά ταξιδιωτικά γραφεία, OTA και ιστοσελίδες ταξιδιωτικών πρακτορείων από το Travel Data + Analytics.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της TDA, οι πωλήσεις καθορίστηκαν και πάλι από τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής. Το μερίδιο των κρατήσεων τον περασμένο μήνα με αναχωρήσεις τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβριο αυξήθηκε σε πάνω από 35% σε σύγκριση με 33% τον ίδιο μήνα πέρυσι.

Οι online κρατήσεις συνεχίζουν να υπερισχύουν σε σχέση με τις κρατήσεις που γίνονται σε ταξιδιωτικά γραφεία. Τα OTAs και άλλα διαδικτυακά κανάλια έχουν τώρα σωρευτική αύξηση πωλήσεων κατά 5% για το καλοκαίρι του 2019, ενώ οι πωλήσεις ταξιδιωτικών γραφείων μειώθηκαν κατά 2% σε σύγκριση με το 2018.

Εν τω μεταξύ, οι κρατήσεις για την επικείμενη χειμερινή περίοδο είναι μάλλον απογοητευτικές. Τα έσοδα από πωλήσεις για το χειμώνα 2019/20 είναι μειωμένα κατά 3% τον περασμένο μήνα σε σχέση με πέρυσι, αφήνοντας τις σωρευμένες πωλήσεις μειωμένες κατά 4%. Ωστόσο, αυτά τα στοιχεία είναι συγκρινόμενα με μια πολύ ισχυρή περίοδο πρόωρης κράτησης πέρυσι. Τα έσοδα από το χειμώνα ήταν κατά 9% υψηλότερα σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Συνολικά, τα έσοδα από είτε online είτε offline  πωλήσεις ήταν 2% υψηλότερα τον Αύγουστο σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το προηγούμενο έτος.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας