O Γερμανός τουρ οπερέιτορ FTI επιδιώκει να διπλασιάσει τον αριθμό των ιδιόκτητων ξενοδοχείων του σε δημοφιλείς προορισμούς, ανάμεσα στους οποίους είναι και η Ελλάδα, μέχρι το 2026.
Σύμφωνα με την επικεφαλής του τμήματος ξενοδοχείων του FTI, Sabine Dorn-Aglagul, στόχος είναι να αυξηθούν τα ιδιόκτητα ξενοδοχεία σε περισσότερα από 120 μέσα στην ερχόμενη τετραετία.
Στοχεύουμε σε μακροχρόνια συμβόλαια διαχείρισης και franchise ξενοδοχείων, όμως είμαστε υπεύθυνοι κυρίως για να γεμίζουμε τα ξενοδοχεία με επισκέπτες, εξηγεί η κ. Dorn-Aglagul. Αγορές-στόχος από αυτή την άποψη είναι η Ελλάδα, η Αίγυπτος, η Τουρκία, η Ιταλία και η Κροατία, δηλαδή προορισμοί όπου ο FTI έχει ήδη ισχυρή παρουσία, με σκοπό αυτή να ισχυροποιηθεί περαιτέρω.
Όσον αφορά τα ξενοδοχειακά brand που θα αξιοποιηθούν, εφόσον τα δύο τρίτα των επισκεπτών μας είναι οικογένειες και το ένα τρίτο ζευγάρια, είναι λογική η ιδέα για ένα οικογενειακό brand ξενοδοχείων και ένα αποκλειστικά για ενήλικες, εξήγησε.
Τα ξενοδοχειακά brand του FTI, με τη σημαία των οποίων λειτουργούν τα 62 ξενοδοχεία του σε Ισπανία, Αίγυπτο, Τουρκία, Ελλάδα, Ιταλία, Μάλτα, Κροατία και Μαρόκο, είναι τα Labranda Hotels & Resorts (33 ξενοδοχεία), Kairaba Hotels & Resorts (4), Lemon & Soul (2), Design Plus Hotels & Resorts (2), Club Sei και Managed by MP Hotels (12).