Περισσότερες πτήσεις και νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα για το 2023 περιλαμβάνει το πρόγραμμα του Γερμανού τουρ οπερέιτορ FTI.
Ειδικότερα, ο τουρ οπερέιτορ, με έδρα το Μόναχο, έχει επεκτείνει τις πτήσεις προς Κρήτη και Ρόδο, ενώ έχει διευρύνει το θερινό πρόγραμμα πτήσεων έως τον Νοέμβριο του 2023.
Ως προς τα αεροδρόμια έχει συμπεριληφθεί το αεροδρόμιο Αράξου. Ως προς τα νέα ξενοδοχεία, στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται νέα ξενοδοχεία από την αλυσίδα Grecotel και νέα θέρετρα μόνο για ενήλικες.
Η FTI επεκτείνει επίσης τα πακέτα Fly & Drive και τα πακέτα περιηγήσεων, παρέχοντας και ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο, αυξάνοντας τις επιλογές κατά 40%.
Επίσης σε προσφορά για πρώτη φορά είναι το οκταήμερο ιστιοπλοϊκό ταξίδι «Ionian Fantasy» από την Κέρκυρα.
Πιο εξατομικευμένες προσφορές
Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του FTI, Ralph Schiller, στο πρόγραμμα του 2023 ο τουρ οπερέιτορ θέλει να προσφέρει περισσότερες εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες του. Έτσι το χαρτοφυλάκιο του τουρ οπερέιτορ εμπλουτίστηκε το επόμενο καλοκαίρι με ακόμη περισσότερα θέρετρα που ειδικεύονται σε οικογένειες, ξενοδοχεία μόνο για ενήλικες και πολυτελή ξενοδοχεία. Επιπλέον, η ατομικότητα είναι πολύ σημαντική, για παράδειγμα με μικρά καταφύγια, μπουτίκ και οικολογικά ξενοδοχεία, καθώς και νέες κυκλικές, ποδηλατικές και πεζοπορικές εκδρομές.
Η Ελλάδα, οι ΗΠΑ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Ταϊλάνδη ειδικότερα έχουν αυτή τη στιγμή μεγάλη ζήτηση για το ερχόμενο καλοκαίρι.
Ωστόσο, όπως αναφέρει ο επικεφαλής του Tour Operating του ομίλου, Casper Urhammer, δεν είναι ακόμη εφικτό να γίνει μια έγκυρη πρόβλεψη της ζήτησης, επειδή οι κρατήσεις είναι ακόμη χαμηλές για το καλοκαίρι Οι περισσότεροι πελάτες, είπε, επικεντρώνονται στις κρατήσεις προς τα τέλη του φθινοπώρου και σταδιακά το ενδιαφέρον μετατοπίζεται στις διακοπές των Χριστουγέννων και στην αλλαγή του χρόνου.
Οι μακροπρόθεσμες κρατήσεις είναι περιορισμένες και για να αυξηθούν ο τουρ οπερέιτορ δίνει ως κίνητρο εκπτώσεις έως και 50% στην τιμή του ξενοδοχείου. Η πρώτη περίοδος κράτησης λήγει στα τέλη Νοεμβρίου και θα ακολουθήσουν προσφορές σε μηνιαίους κύκλους.
O FTI θα παραιτηθεί και πάλι από έντυπους καταλόγους για το 2023 και αντ’ αυτών θα βασιστεί σε e-mags. «Ο κλασικός σχεδιασμός καταλόγων, που παλαιότερα ήταν ρουτίνα για όλους μας, δεν μπορεί πλέον να αντέξει τις προκλήσεις της εποχής», εξηγεί ο διευθυντής πωλήσεων και μάρκετινγκ Richard Reindl. Πλέον, όπως τονίζει, είναι δύσκολο να προβλεφτεί η μακροπρόθεσμη ζήτηση, ενώ καθυστερούν και οι συμβάσεις με τα ξενοδοχεία λόγω της αβεβαιότητας των ξενοδόχων σχετικά με τον πληθωρισμό και το ενεργειακό κόστος.
Τα νέα ξενοδοχεία και τα πακέτα μπορούν να εμφανιστούν στο e-mag ανά πάσα στιγμή εντός 24 ωρών από την υπογραφή της σύμβασης. Υπάρχουν, πάντως, επί του παρόντος περίπου 7.000 ξενοδοχεία, 700 πρόσθετες υπηρεσίες και 450 δρομολόγια μετ’ επιστροφής στη διαδικτυακή πύλη του τουρ οπερέιτορ.