Foodelco: Παρουσία σε περισσότερα από 140 εστιατόρια –
30% ο ρυθμός αύξησης μηνιαίων πωλήσεων
του Παναγιώτη Μαρκέτου
Τα σχέδια της Foodelco για την περαιτέρω απογείωση του brand
Αποτελεσματική διείσδυση στην εγχώρια αγορά, πέρα από το αναμενόμενο, σε ελάχιστο χρονικό διάστημα και με περιορισμένο προς το παρόν προϊοντολόγιο, σε σημείο που να αποτελεί διεθνές success story στα head quarters της Beyond Meat, έχει καταφέρει να σημειώσει η Foodelco, η οποία είναι επίσημος διανομέας της αμερικανικής εταιρείας στην Ελλάδα. Μάλιστα, στελέχη της αμερικανικής εταιρείας δηλώνουν εντυπωσιασμένα από τον ταχύτατο βαθμό προόδου, σχετικά με τη διείσδυση και το πλήθος των εστιατορίων που έχουν ενταχθεί στο πελατολόγιο της Foodelco. Ακόμη πιο έκπληκτοι δηλώνουν σε ό,τι αφορά την παρουσία κορυφαίων, πεντάστερων ξενοδοχείων της χώρας μας στο αντίστοιχο πελατολόγιο. Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν, αντίστοιχος βαθμός ανάπτυξης δεν συναντάται ούτε σε ορισμένες από τις πλέον προηγμένες οικονομικά, εστιατορικά και τουριστικά χώρες σε παγκόσμιο επίπεδο!
Μηνιαία αύξηση πωλήσεων πάνω από 30%!
Σύμφωνα με τον Ηλία Σαχαρίδη, έναν εκ των ιδιοκτητών της Foodelco: «Αυτό που βιώνουμε μέχρι στιγμής κινείται πέραν των πλέον αισιόδοξων εκτιμήσεων και προβλέψεών μας! Πώς αλλιώς να χαρακτηρίσω την αύξηση των πωλήσεων των προϊόντων Beyond Meat κατά τουλάχιστον 30% σε μηνιαία βάση; Μάλιστα, το ακόμη πιο ενθαρρυντικό στοιχείο είναι πως αυτά τα μεγέθη έχουν επιτευχθεί δίχως να έχει “τρέξει” κάποιο ιδιαίτερα δυναμικό marketing plan και χωρίς ο χρόνος που κυκλοφορούν τα προϊόντα στην εγχώρια αγορά να θεωρείται και ως πολύς. Κάθε άλλο! Παράλληλα, μέχρι πρότινος, διετίθεντο στην αγορά μόνο τα burgers, ενώ μόλις πρόσφατα εντάχτηκαν και τα λουκάνικα στο σχετικό προϊοντολόγιο. Θα πρέπει να σημειώσω πως αυτή τη στιγμή, για τις ανάγκες της HoReCa αγοράς, κυκλοφορούν burger και λουκάνικα. Στην αντίστοιχη αγορά του retail κάποιος μπορεί να βρει τα burgers και κατά τις προσεχείς 6-8 εβδομάδες θα έχει τη δυνατότητα να αγοράσει και retail συσκευασία με λουκάνικα Beyond Meat».
Η Foodelco έχει ξεκινήσει ένα ευρύ πλέγμα ενεργειών που αποσκοπούν στην προβολή και γνωστοποίηση της ύπαρξης του brand και των γευστικών του προτάσεων, σε συνδυασμό με την εκπαιδευτική προσέγγιση σε ό,τι αφορά τον τρόπο μαγειρέματος, τη διαχείριση και τη χρηστικότητά του. «Κάτι που θα επιχειρήσουμε να κάνουμε πράξη, μέσω της δημιουργίας σειράς βίντεο τα οποία θα περιλαμβάνουν το σύνολο των ανωτέρω ως περιεχόμενο, ενώ θα παρατίθενται και συνταγές. Επιπροσθέτως, θα διαπιστώσετε ότι κινούμαστε με σαφώς πιο έντονο ρυθμό και σε περισσότερα σημεία, όπως εστιατόρια, εκδηλώσεις, εξειδικευμένα events, εκθέσεις κ.ά. Απώτερος στόχος είναι σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα, το κοινό να μας γνωρίσει, να δοκιμάσει τα προϊόντα Beyond Meat, να διαπιστώσει στην πράξη και με τα δικά του γαστρονομικά κριτήρια τόσο την ποιότητα όσο και τη γεύση τους, κι εν τέλει να αποτελέσει μια κρίσιμη πελατειακή μάζα, η οποία με τη σειρά της θα αναζητήσει ή ακόμη και θα αναγνωρίσει τις προσφορές του brand στα εστιατόρια που επισκέπτεται».
Άμεση ενδυνάμωση του δικτύου λιανικής
Προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ροής των πελατών, η εταιρεία προσμετρά έναν ακόμη παράγοντα, που δεν είναι άλλος από τη διεύρυνση του δικτύου λιανικής διάθεσης των προϊόντων της Beyond Meat. Ο κ. Σαχαρίδης έχει διαπιστώσει πως στη χώρα μας επιλέγει να καταναλώσει τα εν λόγω προϊόντα μια διευρυμένη γκάμα πελατών, στην οποία συναντώνται από κρεατοφάγοι μέχρι vegans, και από όσοι ενδιαφέρονται για την υγιεινή διατροφή μέχρι γκουρμέ γνώστες και lovers! Φυσικά, δεν λείπουν κι όσοι διακρίνονται από μια σχετική περιέργεια περί του προϊόντος. «Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση οι συνομιλίες μας με τους επαγγελματίες σειράς retail σημείων να έχουν ωριμάσει, σε σημείο τέτοιο ώστε το αμέσως επόμενο βήμα να είναι η σύναψη συμφωνιών για τη διάθεση των προϊόντων της Beyond Meat σε ακόμη περισσότερα σημεία πώλησης. Ήδη, βρισκόμαστε σε προχωρημένες επαφές τόσο με γνωστές, ευμεγέθεις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όσο και με μικρότερες, ορισμένες εκ των οποίων κινούνται αποκλειστικά στη διάθεση βιολογικών προϊόντων, ή είναι καθιερωμένες σε τοπικό επίπεδο, ήαποτελούν μίνι μάρκετ, μπακάλικα, αλλά και γκουρμέ καταστήματα. Αυτά, βρίσκονται στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη την Κρήτη, τις Κυκλάδες, τη Λάρισα και τα Δωδεκάνησα».