Νέα προϊόντα με έμφαση στην καινοτομία

Η ελληνική παραγωγή τα τελευταία χρόνια δείχνει τη δυναμική της, καθώς όλο και περισσότεροι παραγωγοί δημιουργούν νέα και καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας, εκμεταλλευόμενοι τη γενναιόδωρη ελληνική γη. Έτσι, μεγάλες εταιρείες του κλάδου πηγαίνουν την παραγωγή τους ένα βήμα παρακάτω επενδύοντας στην καινοτομία.

Food ExpoΈνα πρώτο παράδειγμα είναι η εταιρεία Elvida, που είχε εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία στη FOOD EXPO 2018 και όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κύριος Τσιρούνης, διευθυντής Marketing της εταιρείας, ετοιμάζεται να εισάγει στην αγορά ένα νέο premium προϊόν, που δεν είναι άλλο από κρέας Αργεντινής. «Το νέο προϊόν της Elvida είναι το εξαιρετικό κρέας Αργεντινής. Πρόκειται για ένα premium προϊόν και αυτό που κάνει τη διαφορά είναι ότι εμείς σαν εταιρεία διαθέτουμε το know how που χρειάζεται, καθώς διαθέτουμε δικές μας εκτάσεις στην Αργεντινή. Το εισάγουμε λοιπόν στο ελληνικό κοινό εδώ και λίγους μήνες και βλέπουμε πως υπάρχει αυξημένη διάθεση για το εναλλακτικό και το διαφορετικό».

Καινοτομία υπήρξε και στην εταιρεία Condito που παρουσίασε στο κοινό της έκθεσης τα νέα της προϊόντα με ανανεωμένη πρωτοποριακή εικόνα, ενώ σε συνεργασία με τη Λέσχη Αρχιμαγείρων Ελληνικής Γαστρονομίας πραγματοποίησε γευστικές δοκιμές για τους επισκέπτες παρουσιάζοντας και τις νέες κατηγορίες προϊόντων της. Πρόκειται για μια νέα γκάμα ειδικών προϊόντων Free From, όπως μουστάρδα Plus (επαγγελματική και retail συσκευασία), κέτσαπ με στέβια και μαγιονέζα χωρίς αυγό και προϊόντα φιστικοβούτυρου (απαλό, crunchy, με μέλι). Τέλος, η Condito παρουσίασε και τα νέα sub-brands «GreenLine» και «Νήστις» τα οποία έρχονται να πλαισιώσουν το χαρτοφυλάκιο των φυτικών αναπληρωμάτων τυριού που διαθέτει η εταιρεία.

Food ExpoΟ ΑΠΣΙ Πίνδος φυσικά δεν θα μπορούσε να μην ξεχωρίσει στην έκθεση με νέα προϊόντα από επιλεγμένες φάρμες, ενώ το φιλόξενο περίπτερό του ήταν αφιερωμένο στα 60 χρόνια προσφοράς του στην ελληνική πτηνοτροφία, έχοντας μάλιστα σε πρώτο πλάνο νέες σειρές προϊόντων κρέατος που ετοιμάζεται να λανσάρει. Η παραγωγή των προϊόντων της νέας σειράς γίνεται σε συνεργασία με επιλεγμένες φάρμες μικρών παραγωγών απ’ όλη την Ελλάδα με ειδικές εκτροφές κρέατος, όπως ο μαύρος χοίρος, το βιολογικό μοσχάρι, το βουβαλίσιο κρέας και το βιολογικό κοτόπουλο.

Επίσης, στο εντυπωσιακό κεντρικό περίπτερο της εταιρείας Alfa οι επισκέπτες μπορούσαν να δοκιμάσουν τα δύο νέα προϊόντα που κυκλοφορούν εδώ και λίγο καιρό στην αγορά. Πρόκειται για πιτάκια ψημένα στον φούρνο με βάση την αυθεντική ποιότητα της ζύμης Alfa με γεύσεις κανέλας-μαύρης ζάχαρης και pizza. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η κυρία Χατζηχαραλάμπους, από το τμήμα marketing της Alfa, στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει ποιοτικά προϊόντα στους καταναλωτές όλες τις ώρες της ημέρας.

15.000 b2b meetings εκθετών με 800 διεθνείς αγοραστές

Food ExpoΣτα πλαίσια της 5ης FOOD EXPO διοργανώθηκαν 15.000 (!) προγραμματισμένες b2b συναντήσεις εκθετών και ξένων Hosted Buyers με διπλό στόχο. Την ενίσχυση των εξαγωγών των ελληνικών προϊόντων, αλλά και την προοπτική συνεργασιών ελληνικών εταιρειών σε ξένες αγορές. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι 800 Hosted Buyers της FOOD EXPO 2018 προήλθαν από 74 χώρες, αγορές-στόχους για τα ελληνικά προϊόντα, από όλο τον κόσμο, ανάμεσα στις οποίες τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, οι ΗΠΑ, η Κίνα, η Ινδία, η Ρωσία, η Ιαπωνία, ο Καναδάς, η Βραζιλία, αλλά και αρκετά ευρωπαϊκά κράτη (Αυστρία, Δανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία κ.ά.).

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας