Με στόχο την προβολή της Κόνιτσας, που προσφέρει στους ταξιδιώτες μοναδικές εμπειρίες όλες τις εποχές του χρόνου, ο Δήμος στο πλαίσιο της συνεργασίας του με την εταιρεία CK Strategies, διοργάνωσε ένα ξεχωριστό ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) για δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες από την Ελληνική αγορά.
Για τρείς ημέρες οι 30 δημοσιογράφοι και τουριστικοί πράκτορες προσκεκλημένοι του Δήμου Κόνιτσας, δήλωσαν εντυπωσιασμένοι τόσο από την πληθώρα και την ποικιλία των δυνατοτήτων που προσφέρει η Κόνιτσα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, όσο και από το εξαιρετικά αναβαθμισμένο ξενοδοχειακό δυναμικό που διαθέτει.
Οι ομορφιές της Κόνιτσας τους εντυπωσίασαν, αφού όπως είπαν πρόκειται για έναν τόπο «ιδιαιτέρου φυσικού κάλλους» με αγέρωχα βουνά από τα ψηλότερα ίσως της Ελλάδας και το ανάγλυφο που διαθέτει εκπληκτικό. Η περιοχή έχει τεράστιες περιοχές χαρακτηρισμένες Natura καθώς και το Γεωπάρκο του Βίκου – Αώου.
Τα ποτάμια, τα πέτρινα γεφύρια, τα Μαστοροχώρια, τα χωριά της πέτρας, το μοναστήρι της Μολυβδοσκέπαστης και η τόσο ξεχωριστή γαστρονομία της περιοχής χάρισε σε όλους εμπειρίες μοναδικές.
Η Κόνιτσα είναι τόπος ευλογημένος αφού εδώ γεννήθηκε και ο Αγιος Παϊσιος, που η αγιοκατάταξή του έγινε μόλις το 2015. Ακολουθώντας τα βήματα του Αγίου οι προσκεκλημένοι ξεναγήθηκαν στα δικά του μέρη… στο σπίτι του, στην εκκλησιά που έγινε η Θεοψία, στην πόλη του.
Η βιωματική αυτή εμπειρία όπως δήλωσαν θα τους ακολουθεί και σίγουρα θα επιστρέψουν. Η Κόνιτσα έχει όλα τα δεδομένα να γίνει ο απόλυτος τουριστικός προορισμός και τις 4 εποχές του χρόνου.
Οι δημοσιογράφοι εκπροσώπησαν διακεκριμένα ΜΜΕ (ενδεικτικά : ΑΘΗΝΑΙΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, TRAVEL.GR, CNN.GR, NEWSBOMB.GR, Skai.GR, STAR.GR, BUSINESSWOMAN.GR, 2BOARD, ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, HUFFINGTONPOST.GR, GRTIMES.GR, ΟΜΟΡΦΑ ΤΑΞΙΔΙΑ, AIΓΑΙΟΝ ΤV, ΕΡΤ, ΣΚΑΙ, ΝΕWS 24/7, Greek Instagramers events, Travel Bloggers Greece κ.α).
Oι τουριστικοί πράκτορες εκπροσώπησαν τα γραφεία (ενδεικτικά : Signature travel, Cosmorama, Manessis, Kyklos, Himalaya, Amphitrion, Gassi holidays, Splendid, Mazi Travel, Holiday Emotions
Σκοπός της πρωτοβουλίας ήταν να γνωρίσουν οι δημοσιογράφοι και οι τουριστικοί πράκτορες τον τόπο και να καταγράψουν αυτή τους τη εμπειρία στα ΜΜΕ που εκπροσωπούν. Σε ότι αφορά τους τουριστικούς πράκτορες αποκόμισαν μια ολοκληρωμένη γνωριμία του, των ξενοδοχείων, των εστιατορίων αλλά και των ανθρώπων, προκειμένου να εντάξουν στα προγράμματα εκδρομών τους την Κόνιτσα και τη γύρω περιοχή.
Η πρωτοβουλία αυτή του Δήμου είναι η αρχή εντός προγράμματος ανάπτυξης του τουρισμού και διαμόρφωσης της τουριστικής και γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής. Μια πρωτοπόρα απόφαση του Δήμου να αναδείξει την περιοχή, τη γαστρονομία της, τον εναλλακτικό και τον θρησκευτικό τουρισμό.