H παρουσία του ταξιδιωτικού μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι ζωτικής σημασίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις, όπως επισημαίνει ο κ. Ρόμπερτ Φαν, διευθυντής μάρκετινγκ της Expedia Group Media Solutions, παραθέτοντας τις συμβουλές που ακολουθούν.

Τα ταξίδια, από τη φύση τους, αφορούσαν πάντα στην κοινωνική δικτύωση. Είτε πρόκειται για μια αυθόρμητη συζήτηση σε ένα καφέ στην Ιταλία, είτε για sky dive στο Άμπου Ντάμπι με ομοϊδεάτες που αναζητούν την περιπέτεια, σε κάθε περίπτωση, η εμπειρία του ταξιδιού έχει πάρει μια νέα διάσταση: Πλέον, οι ταξιδιώτες θέλουν να μοιράζονται την εμπειρία των διακοπών κατά την επιστροφή τους, ή και σε πραγματικό χρόνο. Το «μαγικό ραβδί» που έχει κάνει κάτι τέτοιο δυνατό, είναι τα social media. Σήμερα, δεν έχει σημασία για τον ταξιδιώτη μόνο να ζήσει την εμπειρία, να γνωρίσει μία ξένη χώρα και ανθρώπους ή να αφεθεί στην περιπέτεια, αλλά και να τα μοιραστεί όλα αυτά με τον κόσμο.

Γιατί το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικό για τις τουριστικές καμπάνιες

Δεν υπάρχει αμφιβολία για την έλξη και την επιρροή που έχουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όσον αφορά το ταξιδιωτικό μάρκετινγκ. Είτε πρόκειται για ξενοδοχείο, είτε για εταιρεία περιπέτειας, ή ακόμη για έναν προορισμό, κάθε μήνυμα πρέπει να μεταδοθεί μέσω social media. Κάθε καμπάνια ταξιδιωτικού μάρκετινγκ πρέπει να περιλαμβάνει τουλάχιστον ένα στοιχείο κοινωνικής δικτύωσης. Είτε αναζητάτε μια ολοκληρωμένη προσαρμοσμένη καμπάνια, είτε μια προσεκτικά συντονισμένη και στοχευμένη προσέγγιση, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της απήχησης.

Εξάλλου, οι ταξιδιώτες είναι κοινωνικοί: το 87% των χιλιάδων ταξιδιωτών συμβουλεύονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως έναν από τους πρώτους σταθμούς τους για ταξιδιωτική έμπνευση. Αυτή είναι η ευκαιρία των επιχειρήσεων να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα σχετικά με το brand, τον προορισμό ή τις εμπειρίες. Και είναι σημαντικό να τραβήξουν την προσοχή των ταξιδιωτών νωρίς στο ταξίδι αναζήτησής τους, καθώς το 45% της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην κράτηση, συμβαίνει στην αρχή της εξερεύνησής τους.

Το «από στόμα σε στόμα» είναι επίσης αναπόσπαστο στοιχείο για την αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ταξιδιώτες που θέλουν να κλείσουν ένα ταξίδι, εμπιστεύονται τους φίλους τους και με το 97% των millennials να μοιράζονται ταξιδιωτικές φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχει πολύτιμος όγκος περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες που μπορεί η επιχείρηση να χρησιμοποιήσει προς όφελός της.

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ταξιδιωτική έμπνευση

Τα πακέτα ενσωμάτωσης κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να μετατρέπετε τις τυπικές διαφημίσεις σε μια εγγενή εμπειρία κοινωνικής δικτύωσης στις ροές κοινωνικής δικτύωσης των ταξιδιωτών.

Οι ιστορίες του Instagram παρακινούν τους ταξιδιώτες που αναζητούν έμπνευση και αυξάνουν την αφοσίωση με την brand σας.

Τα συναρπαστικά βίντεο κοινών brands προσελκύουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών και δημιουργούν περισσότερη αφοσίωση από τις στατικές αναρτήσεις: Το 58% των καταναλωτών εμπιστεύονται περισσότερο τα brands που διαθέτουν βίντεο από εκείνα που δεν διαθέτουν. Οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ προορισμού έχουν διαπιστώσει ότι το 75% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αναλαμβάνουν δράση μετά την προβολή περιεχομένου βίντεο.

Η προσαρμοσμένη κοινωνική προώθηση σάς επιτρέπει να ξεκλειδώσετε πλήρως τις δυνατότητες της κοινωνικής αφήγησης σε πολλές πλατφόρμες, για να δημιουργήσετε την πιο συναρπαστική κοινωνική εμπειρία.

Όταν χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πολύτιμο εργαλείο, κερδίζετε επίσης το πλεονέκτημα της αξιοποίησης πιστών κοινοτήτων σε όλα τα συνδεδεμένα brands. Για παράδειγμα, ο Όμιλος Expedia διαθέτει περισσότερους από 200 ιστότοπους ταξιδιωτικών brands και η Vrbo είναι το brand για καταλύματα. ‘Ολα αυτά παρέχουν μια καθιερωμένη είσοδο για να προσελκύσετε τον κατάλληλο ταξιδιώτη.

Δεδομένου ότι οι χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τόσο ενεργοί και σας παρέχουν τεράστιο όγκο περιεχομένου, είναι εξίσου σημαντικό να διαχειρίζεστε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τρόπο που χρησιμοποιεί βέλτιστες πρακτικές.

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας