Τα αποτελέσματα μιας νέας μελέτης που διενεργήθηκε από την Expedia Media Solutions, σε συνεργασία με την Compete, φανερώνουν ότι οι ταξιδιώτες που επισκέφτηκαν έναν Οργανισμό Διαχείρισης και Προώθησης Προορισμού (Destination Management Organization), όπως το VisitBritain, εντός 45 ημερών πριν από την κράτηση ενός πακέτου διακοπών, πραγματοποίησαν 38 επισκέψεις σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους προτού αγοράσουν το εν λόγω πακέτο.
H μελέτη δείχνει ότι αυτές οι επισκέψεις σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους αυξάνονται δραματικά σε 15,5 επισκέψεις κατά μέσο όρο την εβδομάδα πριν από την κράτηση του πακέτου διακοπών. Την ημέρα της κράτησης, η Expedia προσθέτει ότι αυτοί οι ταξιδιώτες επισκέφτηκαν περίπου 16 ιστότοπους συνολικά, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν πέντε ταξιδιωτικών ιστοσελίδων.
Από την άλλη, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση του προγραμματισμού ενός ταξιδιού, η μελέτη δείχνει ότι το δείγμα ακολουθεί μια πορεία αγοράς που διασταυρώνει τις τοποθεσίες DMO και OTA (Online Travel Agencies).
Είναι αξιοσημείωτο ότι η μελέτη διαπίστωσε ότι οι OTA κυριαρχούν στον προγραμματισμό ταξιδιών, λαμβάνοντας 47,2% των επισκέψεων. Το μερίδιο των άλλων τομέων περιλαμβάνει ιστότοπους αεροπορικών εταιρειών (11,2%), περιοχές σχεδιασμού και αναθεώρησης όπως το TripAdvisor (6,8%) και τοποθεσίες DMO (6,4%).