Ο όμιλος Selina στην Ελλάδα
Όπως σας είχε ενημερώσει πρώτο το www.tour-market.gr ήδη από τον Ιούνιο η ξενοδοχειακή αλυσίδα Selina επενδύει στην Ελλάδα δημιουργώντας στην χώρα μας ένα εκ των μελλοντικών της ξενοδοχείων.
Ο ξενοδοχειακός όμιλος Selina έχει ήδη ξεκινήσει στην Ελλάδα να δημιουργεί ένα δίκτυο συνεργατών που απαρτίζεται από τοπικούς καλλιτέχνες, σχεδιαστές και εμπειρογνώμονες από διάφορους χώρους που επιδιώκουν να δημιουργήσουν και να σχεδιάσουν concepts εμπνευσμένα από την τοπική κουλτούρα.
Ο κ. Rafael Museri, co-founder και CEO της Selina, επεσήμανε σχετικά:
«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που φέρνουμε τη Selina στην Ελλάδα. Ο τουρισμός είναι η μεγαλύτερη εξαγωγική δραστηριότητα της ελληνικής οικονομίας. Το 2018, αναμένεται να επισκεφθούν τη χώρα περίπου 30 εκατομμύρια τουρίστες, οι οποίοι θέλουν να επισκεφτούν μια πληθώρα γνωστών αλλά και εναλλακτικών προορισμών. Η δραστηριοποίηση της Selina στην Ελλάδα αποτελεί μια φυσική επιλογή. Μέσω της Selina καλωσορίσαμε περισσότερους από 150.000 επισκέπτες στα καταλύματά μας πέρσι και ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε στο συνεχώς αυξανόμενο κοινό ταξιδιωτών τις καλύτερες τοποθεσίες και στιγμές της Ελλάδας».
Η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία στοχεύει σε πόλεις όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, ενώ παράλληλα ψάχνει για «μοναδικές» τοποθεσίες στην ηπειρωτική Ελλάδα, την Κρήτη, τις Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και τα Ιόνια Νησιά. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει συζητήσεις με ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ακινήτων, στοχεύοντας σε 2.000 κρεβάτια μέχρι το τέλος του 2018 και 10.000 κρεβάτια σε όλη την Ελλάδα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια.
Ο κ. Σταύρος Τόλιας, Country Manager της Selina για την Ελλάδα, δήλωσε:
«Η Ελλάδα είναι από τις πρώτες χώρες που επέλεξε η Selina για την είσοδο της στην Ευρώπη και πιστεύουμε ότι η μοναδική μας ταξιδιωτική φιλοσοφία θα προσελκύσει εξίσου ξένους και τοπικούς ταξιδιώτες. Είμαστε χαρούμενοι που συμβάλλουμε στην αυξανόμενη τουριστική αγορά με τη δημιουργία καταλυμάτων μοναδικής αισθητικής, αλλά ταυτόχρονα εμπνευσμένων από την τοπική κουλτούρα, τα οποία εμπλέκουν και υποστηρίζουν την τοπική κοινωνία. Η αξία του community αποτελεί το DNA του brand. Στοχεύουμε σε πάνω από 10.000 κρεβάτια σε όλη την Ελλάδα τα επόμενα πέντε χρόνια και ελπίζουμε να δημιουργήσουμε μέχρι και 1.000 θέσεις εργασίας στις τοπικές κοινωνίες».
Λίγα λόγια για την Selina
H ξενοδοχειακή αλυσίδα Selina δραστηριοποιείται από το 2014 κυρίως στη Λατινική Αμερική και στην Καραϊβική, λειτουργώντας ήδη 23 ξενοδοχεία σε 9 χώρες ενώ σε κάθε προορισμό, η εταιρεία συνεργάζεται με τοπικούς τεχνίτες, καλλιτέχνες και προμηθευτές, επιδιώκοντας μεταξύ άλλων και την τόνωση της τοπικής οικονομίας. Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικής ανάπτυξης κ. Στίβεν Οαγιόν, το fund συμπλήρωσε τον προηγούμενο μήνα τα 95 εκατομμύρια δολάρια, τα οποία θα χρηματοδοτήσουν την ανακαίνιση παλαιών ακινήτων ώστε να είναι έτοιμα να υποδεχθούν τους επισκέπτες τους, σε 4 μόλις μήνες από την έναρξη των εργασιών.