Έπιπλα Ξενοδοχείων. Οι σύγχρονες τάσεις στο design των ξενοδοχείων επηρεάζουν, εκτός των άλλων, και την επιλογή των επίπλων, τόσο όσον αφορά τα δωμάτια και τους κοινόχρηστους χώρους όσο και τους χώρους εστίασης, αναψυχής, ευεξίας αλλά και στους εξωτερικούς χώρους.
Τα λειτουργικά στοιχεία που χτίζουν ατμόσφαιρα
Στα έπιπλα ενός ξενοδοχείου μπορεί -και πρέπει- να συνδυάζεται η απαραίτητη λειτουργικότητα και αντοχή ενός επαγγελματικού «εργαλείου» με το design που θα χτίσει την προσωπικότητα και την ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου. Μοντέρνο, κλασικό, παραδοσιακό, φιλικό στο περιβάλλον, άνετο… επιλέξτε με προσοχή αυτό που σας ταιριάζει. Είτε πρόκειται για ένα νέο ξενοδοχείο είτε για ανακαίνιση ή ακόμα και για αλλαγή στυλ και κατηγορίας της μονάδας, τα έπιπλα, εκτός από λειτουργικά, πρέπει να εκπέμπουν τον ιδιαίτερο σχεδιασμό και χαρακτήρα του ξενοδοχείου και να δημιουργούν μια θετική εμπειρία φιλοξενίας στους επισκέπτες.
Κάθε κομμάτι της επίπλωσης πρέπει να συμπληρώνει το ένα το άλλο, αποτελώντας ουσιαστικό μέρος του συνολικού concept του ξενοδοχείου, δίνοντας τη δυνατότητα στον επισκέπτη να απολαύσει μια ολοκληρωμένη εμπειρία άνεσης και λειτουργικότητας, συνδυασμένης αρμονικά με καλαίσθητη εμφάνιση. Η επιλογή των επίπλων ενός καταλύματος αποτελεί πολύ συχνά δυσεπίλυτο γρίφο, τόσο για τον επιχειρηματία επενδυτή όσο και για τον αρχιτέκτονα ή το διακοσμητή, και ταυτόχρονα ένα δυνατό σύμμαχο, τον κύριο παίκτη αρνησικυρίας, αυτόν που, ασκώντας veto, καθορίζει με την εμφάνισή του την «ταυτότητα» του χώρου.
Στο πλαίσιο κατά το οποίο η φιλοσοφία του σύγχρονου επισκέπτη μεταβάλλεται ως προς τις απαιτήσεις, αυτό που λέμε design, εμφάνιση, στυλ επηρεάζει άμεσα τη δημοτικότητα ενός ξενοδοχείου και κατ’ επέκταση την επιλογή του πελάτη. Η νοοτροπία του σύγχρονου ταξιδιώτη έχει αλλάξει, δεν αναζητά πλέον απλά ένα δωμάτιο για να περάσει το βράδυ του αλλά μια «ιδανική εμπειρία». Ο χώρος στον οποίο θα καταλύσει αποτελεί μεγάλο μέρος της εμπειρίας των διακοπών του και βασικό κριτήριο για την επιλογή του και αυτό φαίνεται από τις κριτικές και τις αξιολογήσεις που κάνει για τα καταλύματα στα οποία διαμένει στα κοινωνικά δίκτυα και στις διάφορες πλατφόρμες κρατήσεων και τουριστικών πληροφοριών.