Ιδιαίτερη κινητικότητα κατανάλωσης παρατηρείται στα μικρά, take-away επιδόρπια, όπως cookies ή cupcakes. Μάλιστα, πολλά εστιατόρια έχουν μπει στο σχετικό… παιχνίδι, δημιουργώντας μικρότερες παραλλαγές των γλυκών που διαθέτουν. Έτσι, λοιπόν, μην παραξενευτείτε εάν διαπιστώσετε πως διαθέτουν προτάσεις σπιτικών γλυκών και τουρτών, mini-cheesecakes, κρουασάν σοκολάτας μπισκότου, créme brûlée, muffins κ.ο.κ.
Άλλοι επαγγελματίες πάλι επιχειρούν να ταιριάξουν επιδόρπια με συγκεκριμένους τύπους καφέ, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία, σε φιλική τιμή. Επίσης έχουν δημιουργήσει συγκεκριμένες «ζώνες» μέσα στο ωράριο της επιχείρησης, με τη μορφή «happy hour» προκειμένου να δώσουν μεγαλύτερη έμφαση, προωθώντας και ενισχύοντας τα επιδόρπια.
Κάποιοι άλλοι, αφού καταγράψουν τις συνήθειες των πελατών τους, προσπαθούν να σχεδιάσουν και να εντάξουν εξατομικευμένα επιδόρπια στο μενού, τα οποία και φροντίζουν να ανανεώνουν ή ακόμη και να ενισχύουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Αυτό μάλιστα, μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μιας σχετικής πελατείας που θα ζητά αποκλειστικά επιδόρπια, ενισχύοντας το ταμείο της επιχείρησης και μάλιστα σε απρόβλεπτες ώρες, όπως κατά τη διάρκεια του πρωϊνού. Παράλληλα, αρκετοί επαγγελματίες δείχνουν να πειραματίζονται προς την κατεύθυνση της δημιουργίας πιο σύνθετων ή ακόμη και απρόβλεπτων συνταγών και προτάσεων που και μόνο στο άκουσμά τους, οι πελάτες δύσκολα θα αντισταθούν να δοκιμάσουν.
Στο χέρι σας, λοιπόν, είναι αφενός να τους πείσετε σε γευστικό επίπεδο και αφετέρου να τους… «δέσετε» ως πιστούς πελάτες και στον τομέα των επιδορπίων που προσφέρετε.
Προκειμένου δε να δώσετε ώθηση στην καινούργια σας δραστηριότητα, έχοντας ακόμη περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας, μπορείτε να εφαρμόσετε έναν πιο επιθετικό τρόπο προβολής και προώθησής των νέων γλυκών συνταγών. Αυτό μπορεί να γίνει μέσα από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, με ελκυστικές, υψηλής ανάλυσης πολύχρωμες φωτογραφίες που… μιλούν στο θυμικό των καταναλωτών και δύναται να εκτοξεύσουν το ενδιαφέρον τους και τις πωλήσεις σας.
Το Instagram αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρηστικό όσο και αποτελεσματικό σύμμαχο σε αυτή σας την προσπάθεια.
Σημεία-κλειδιά της έρευνας της Technomics
- 32% των πελατών καταναλώνουν επιδόρπιο έπειτα από το γεύμα τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα.
- 46% των εξόδων καταναλωτών που αφορά αποκλειστικά το επιδόρπιο είναι προγραμματισμένα (αντί για την πραγματοποίηση αγοράς της στιγμής).
- 48% των καταναλωτών δηλώνουν πως
είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για γλυκά –και επιδόρπια εν γένει– που δημιουργούνται εκ του μηδενός.