Οι American Airlines, American Express Global Business Travel και Amadeus ανακοίνωσαν πρόσφατα, στο πλαίσιο του συνεδρίου Global Business Travel Association (GBTA), ένα ορόσημο στον κλάδο των ταξιδιών, καθώς οι εταιρείες επεξεργάστηκαν live κρατήσεις με τη χρήση περιεχομένου NDC της American, μέσα από την American Express Global Business Travel και την αξιοποίηση του νέου Amadeus Travel API. Απέδειξαν έτσι την πλήρη λειτουργικότητα της ροής κρατήσεων και εξυπηρέτησης, συμπεριλαμβανομένων των ακυρώσεων, αλλαγών και κρατήσεων ancillary υπηρεσιών, όταν οι δυνατότητες του συστήματος φτάσουν σε κλιμακούμενα επίπεδα παραγωγής.

Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό βήμα προόδου για την αεροπορική βιομηχανία, καθώς τρεις ηγέτες του κλάδου δείχνουν πώς η συνεργασία είναι κλειδί για τη δημιουργία αξίας και επιλογής. Η American Airlines θα επιδιώξει να επωφεληθεί στο μέγιστο από το Amadeus Travel Platform, μέσω του οποίου οι ταξιδιωτικές εταιρείες όπως η American Express Global Business Travel μπορούν να παρέχουν πρόσβαση στο πιο ολοκληρωμένο και ισχυρό ταξιδιωτικό περιεχόμενο του κόσμου.

«Η American Airlines επικεντρώνεται στο να προσφέρει στους πελάτες μοναδικές εμπειρίες και το NDC μας βάζει ακριβώς σε αυτό τον δρόμο,» δήλωσε η Alison Taylor, Senior Vice President Global Sales & Distribution στην εταιρεία. «Το ορόσημο αυτό αποτελεί ένα σημαντικό βήμα που μας φέρνει πιο κοντά στο να καταστεί το NDC περιεχόμενο ευρέως διαθέσιμο μέσω των ταξιδιωτικών εταιρειών που συνεργάζονται με την Amadeus.»

«Οι δυνατότητες που έχουμε σήμερα στα επαγγελματικά ταξίδια είναι πιο συναρπαστικές από ποτέ, καθώς συνεργαζόμαστε στενά με πελάτες και συνεργάτες στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο της διανομής,» δήλωσε ο Michael Qualantone, Executive Vice President Global Supplier Relations για την American Express Global Business Travel. «Προσφέρουμε λύσεις που θα βελτιώσουν την πρόσβαση στο περιεχόμενο, θα ενισχύσουν τη διαφάνεια και τις αγορές, αλλά και τις δυνατότητες εξυπηρέτησης με απώτερο στόχο την αύξηση της αξίας των πελατών και των συνεργατών μας.»

Η δυνατότητα διαχείρισης της ροής εργασιών για NDC περιεχόμενο από την American Airlines καταδεικνύει τη σημασία και την αξία των βιομηχανικών προτύπων που απαιτούνται για να φτάσουν τα ταξιδιωτικά γραφεία σε σημείο να αγοράζουν, να κρατούν και να εξυπηρετούν κρατήσεις NDC σε κλίμακα και να ανταποκρίνονται στα τρέχοντα επίπεδα απόδοσης.

«Βρισκόμαστε μπροστά σε ένα ακόμη σημείο ορόσημο με δύο γίγαντες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας,» δήλωσε ο Gianni Pisanello, Vice President του προγράμματος NDC-X της Amadeus. «Καθώς συνεχίζουμε να προχωρούμε προς την εκπλήρωση της δέσμευσής μας να κάνουμε το NDC επιτυχημένο για όλους τους εμπλεκόμενους της βιομηχανίας, πιστεύουμε ότι η προτυποποίηση σε ολόκληρο τον κλάδο είναι ο κυριότερος παράγοντας για τη διευκόλυνση της εφαρμογής, τη διεύρυνση της υιοθέτησης και τη δημιουργία ενός τεχνικού περιβάλλοντος στο οποίο οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν να διερευνήσουν νέους τύπους περιεχομένου και οι ταξιδιώτες, με τη σειρά τους, να το καταναλώνουν εύκολα.»

Το NDC-X είναι ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα για την προώθηση της βιομηχανοποίησης του NDC και τη στήριξη της χρήσης του για όλους τους παίκτες της ταξιδιωτικής αγοράς. Το πρόγραμμα συγκεντρώνει όλες τις δραστηριότητες NDC που προσφέρει η Amadeus, είτε ως πάροχος τεχνολογικών υπηρεσιών είτε ως aggregator, και επικεντρώνεται σε πρακτικές περιπτώσεις χρήσης του προτύπου NDC της IATA, μέσα από μια test and learn προσέγγιση, για να προσφέρει βελτιωμένες δυνατότητες στη βιομηχανία.    

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας