Διεθνοποίηση συνεδρίων και παροχές

Κοινή τοποθέτηση των συμμετεχόντων στη συγκεκριμένη συζήτηση είναι ότι η χώρα πρέπει να αδράξει την ευκαιρία και να επωφεληθεί από όλα όσα συμβαίνουν στην παγκόσμια αγορά και ειδικά στην τουριστική.

Το 8ο πανελλήνιο συνέδριο για τον για τον Επαγγελματικό και Συνεδριακό Τουρισμό, με τίτλο «Ραγδαίες αλλαγές – Νέες τάσεις και προκλήσεις» διοργανώθηκε με απόλυτη επιτυχία στη Μεγάλη Βρεταννία.

Ο κ. Πρόδρομος Μοναστηρίδης (προϊστάμενος τμήματος Marketing, Χορηγιών, Πωλήσεων & Δημοσίων Σχέσεων στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης) μίλησε για την ανάγκη διεθνοποίησης της χώρας μας, καθώς το trend των συνεδρίων αλλάζει και όπως είπε: «Είναι αναγκαίο να δούμε το μέλλον. Οι αρμόδιοι της χώρας που ασχολούνται με τον συνεδριακό τουρισμό σε διεθνές επίπεδο να χτίσουν γέφυρες με άλλες χώρες».

Ο κ. Κωνσταντίνος Ζδράλης (διευθυντής Πωλήσεων ELECTRA HOTELS & RESORTS) ανέφερε το θέμα των all-inclusive παροχών σε ένα συνέδριο και τόνισε πως τα ξενοδοχεία που είναι και συνεδριακά κέντρα, εφόσον παρέχουν και τη διαμονή, είναι σίγουρο ότι θα δώσουν μια πιο οικονομική τιμή στο κόστος συμμετοχής του συνεδρίου, σε σχέση με έναν χώρο που θα πρέπει να έχει το κομμάτι του catering και της διαμονής ξεχωριστά.

Επαγγελματικός και Συνεδριακός ΤουρισμόςΗ κα Μαρίνα Μανιαδή (υπεύθυνη Πωλήσεων, Group & Συνεδρίων στο MARIS HOTELS), εκπροσωπώντας τα resorts ανέφερε ότι ειδικά για τα ξενοδοχεία που βρίσκονται στην περιφέρεια η πρόκληση για τη διοργάνωση είναι διπλή. Όπως είπε για να μπορέσει ένα περιφερειακό ξενοδοχείο-resort να διοργανώσει μεγάλα συνέδρια, είναι αναγκαίο να προσφέρει «υπηρεσίες πακέτου» (διαμονή, εγκαταστάσεις, κοινόχρηστους χώρους για εκδηλώσεις και σίτιση). Τα πλεονεκτήματα αυτής της στρατηγικής είναι λιγότερα logistics και περισσότερος χρόνος για το συνέδριο.

Επίσης, οι σπόνσορες έχουν όλα όσα χρειάζονται «under one roof» και έτσι μπορούν να βρίσκονται με τους πελάτες και εκτός των ωρών του συνεδρίου, κάνοντας σε όλη τη διάρκειά του προώθηση του brand τους. Ο συνδυασμός της διαμονής με τον χώρο του συνεδρίου είναι προς όφελος και των συνέδρων, καθώς με το να μη μετακινούνται βρίσκονται συνεχώς σε ένα ασφαλές περιβάλλον, απολαμβάνουν όλοι τις ίδιες υπηρεσίες και αποφεύγονται τα παράπονα από συνέδρους που μένουν σε διαφορετικά καταλύματα. Επίσης, μπορούν να κάνουν networking με άλλους συμμετέχοντες και έτσι μένει χρόνος για περισσότερες εκδηλώσεις κατά το συνέδριο.

Πρακτικές οικονομικής διαχείρισης συνεδρίων και ψυχολογία

Επαγγελματικός και Συνεδριακός ΤουρισμόςΗ κα Elif Balci Fisunoglu τόνισε τη σημασία του να είναι μια χώρα μέλος του «International Association in a collaborative economy». Έπειτα, η κα Όλγα Παπατριανταφύλλου, στην ομιλία της με θέμα «Mindfulness – Reaching our full potential», αναφέρθηκε στην ανάπτυξη δεξιοτήτων ανθεκτικότητας επικοινωνίας και μείωσης του στρες σε στελέχη συνεδριακών οργανισμών.

Από το πρόγραμμα του συνεδρίου δεν έλειπε και η αναφορά στις νέες πρακτικές οικονομικής διαχείρισης των συνεδρίων με τις κυρίες Αικατερίνη Καρύδα και Τατιανή Σφελινιώτη (Γενική Δ/νση Φορολογίας, Δ/νση ΦΠΑ Υπουργείου Οικονομικών) και τον κ. Χρήστο Γιαννάκο (Οικονομικός Σύμβουλος Τουριστικών Επιχειρήσεων, TCA Ltd) να μιλούν για τις νέες διατάξεις που αφορούν τη φορολογία των συνεδρίων. Οι συμμετέχοντες σε αυτό το σημείο τόνισαν την ανάγκη ξεκάθαρης και σωστής πληροφόρησης σε τακτική βάση από το Υπουργείο σε ένα θέμα που συνεχώς μεταβάλλεται.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Παρακαλούμε εισάγετε το σχόλιο σας
Παρακαλούμε εισάγετε το όνομά σας