Αποφάσεις έλαβε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την τουριστική προώθηση της χώρας.
Αναλυτικά:
-Eνέκρινε δαπάνη μέχρι του ποσού των 7.772 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ για την παραγωγή 2.000 τεμαχίων give away – USB Sticks, χωρητικότητας 4GB, για την κάλυψη αναγκών δημοσίων σχέσεων του Γραφείου Ε.Ο.Τ. Αυστρίας (Βιέννη). Συγκεκριμένα τα σε σχήμα πιστωτικής κάρτας USB sticks, διακοσμημένα στις πλευρές με εικόνες ελληνικών προορισμών και λογοτύπου του Ε.Ο.Τ. θα διατεθούν για εκδηλώσεις ίδιες ή τρίτων, σε επισκέψεις, σε ταξιδιωτικά γραφεία, workshops/roadshows, εκθέσεις κ.α.
-Ενέκρινε τον υποτιτλισμό του βίντεο «Eternal Journey» στα Ρωσικά, Αραβικά, Γαλλικά, Κινεζικά, Ισπανικά και Γαλλικά (η γαλλική version δε θα χρεωθεί και θα είναι προσφορά της εταιρείας). Οι εργασίες που θα χρειαστούν είναι μετάφραση, κατασκευή τίτλων και ένθεσή τους στην ταινία (composition).
To κόστος για κάθε ταινία είναι 1.000 ευρώ για καθεμία από τις πέντε ταινίες, δηλαδή 6.200 ευρώ με ΦΠΑ.
Με την ίδια απόφαση ενέκρινε τη δημιουργία βίντεο με concept «Η Ελλάδα. Ένας τουριστικός προορισμός 365 μέρες το χρόνο».
Το κόστος για την ως άνω εργασία ανέρχεται σε 8.060 ευρώ με ΦΠΑ.
Το έργο έναντι συνολικού κόστους 14.260 ευρώ ανετέθη από τον ΕΟΤ στην εταιρεία Θ. ΚΑΛΑΦΑΤΑ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ.
-Ενέκρινε την διάθεση 3.200 ευρώ για οχτασέλιδο ένθετο advertorial με θέμα “Πασχαλινές αποδράσεις στην Πατρίδα” στο τεύχος Ιανουαρίου 2017 του μηνιαίου ομογενειακού free press περιοδικού Greek Vision. Επίσης, ενέκρινε την ανάρτηση του banner visitgreece.gr στην ιστοσελίδα www.greekvision.ca του ομογενειακού μέσου Greek Vision, από τον Φεβρουάριο έως τον Νοέμβριο του 2017 έναντι 2.000 ευρώ. Ως πρόσθετη παροχή το μέσο προσφέρει δύο επιπλέον μηνιαίες δημοσιεύσεις, άνευ χρέωσης. Το Greek Vision αποτελεί μηνιαίο free press περιοδικό που διανέμεται στο Μόντρεαλ του Καναδά, την δεύτερη μεγαλύτερη ομογενειακή κοινότητα μετά το Τορόντο. Εκδίδεται σε 50.000 έντυπα και διανέμεται σε περισσότερα από 100 επιλεγμένα σημεία.