Η προώθηση της περίφημης γαστρονομίας της Θεσσαλονίκης βρίσκεται στο επίκεντρο πρωτοβουλιών της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης. Το Thessbrunch, όπως ονομάζεται η σχετική πρωτοβουλία για την ανάδειξη της κουλτούρας φαγητού της Νύφης του Βορρά, φιλοδοξεί να κάνει γνωστή τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό με την ιδιότητα της «Γαστρονομικής Πρωτεύουσας της Ελλάδας», προβάλλοντας τις ιδιαίτερες γεύσεις των ξενοδοχείων της πόλης.
Στο πλαίσιο αυτό το Thessbrunch συνεχίζει ολόκληρο τον τελευταίο μήνα του φθινοπώρου με δυνατές γεύσεις, happenings και δώρα για τους συμμετέχοντες, ενώ σε κάθε διοργάνωση ένας τυχερός κερδίζει ένα διπλό αεροπορικό εισιτήριο εσωτερικού, προσφορά της Ellinair.
Υπενθυμίζεται επίσης ότι οι φίλοι του φθινοπωρινού thessbrunch έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, δωρεάν εισιτήρια για την είσοδό τους στους χώρους της 6ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Αγιορειτική Εστία).
Στις 19 Νοεμβρίου το Thessbrunch υποδέχεται το κοινό στο ξενοδοχείο “Colors Urban” και στις 26 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Mandrino. Παράλληλα «τρέχει» και ο αγαπημένος διαγωνισμός #koulouriofthemonth στα social media του thessbrunch, με έπαθλο ένα ταξίδι για τη φωτογραφία με το κουλούρι ως κορνίζα που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα likes του κοινού.
Επίσης ένα να επαγγελματικό και άκρως φιλόξενο Thessbrunch διοργανώθηκε ην 33η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia πριν λίγες μέρες στην καρδιά της Θεσσαλονίκης με πρωτοβουλία της . ΗΈνωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ένωσε τις δυνάμεις της με τη ΔΕΘ – HELEXPO Α.Ε. και έστρωσε το τραπέζι στον ημιώροφο του περιπτέρου 15, αποκλειστικά για τους hosted buyers που συμμετείχαν στη φετινή διοργάνωση, ώστε ο προορισμός να προωθηθεί στους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου μέσα από τα «μάτια» της γαστρονομίας.
Ο σκοπός του ήταν να συνδυάσει τη φιλοξενία των ξενοδοχείων της πόλης με την εξαιρετική κουζίνα τους και τις λαχταριστές δημιουργίες των σεφ, ώστε η αγαπημένη γαστρονομική συνήθεια του προορισμού να «ανοίξει φτερά» και να «τρυπώσει» στις προτάσεις τουριστικών γραφείων του εξωτερικού.
Οι περίπου 120 hosted buyers από 34 χώρες του κόσμου εκπροσωπούν μικρούς ή μεγάλους Tour Operators με παγκόσμια δράση. Είναι οι άνθρωποι της τουριστικής αγοράς που προωθούν το συνεδριακό, επαγγελματικό τουρισμό ή τα ταξίδια αναψυχής, καθώς και όλα τα είδη του θεματικού τουρισμού και εναλλακτικές προτάσεις σε εξειδικευμένα κοινά και φέτος, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την πλούσια γαστρονομική πλευρά των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, μέσα από τα ζεστά ή τα κρύα πιάτα, τις αλμυρές ή τις γλυκιές λιχουδιές. Όλα τα παραπάνω με τη φροντίδα και την καθοδήγηση των σεφ και του προσωπικού των ξενοδοχείων Hyatt Regency Thessaloniki και Porto Palace αλλά και με τη υποστήριξη του “Thessaloniki Food Festival” του Δήμου Θεσσαλονίκης, το οποίο προσφέρε ευγενικά τα σουπλά της εκδήλωσης.